کدهای مخفی در همراه اول

کدهای مخفی در همراه اول

با دانستن کدهای مخفی در همراه اول از خدمات ارایه شده سیم کارتتان بهره بیشتری ببرید. طبق آمار و ارقام انجام شده ۷۹ میلیون عدد سیم کارت موجود است، که در اپراتور های مختلف ثبت نام خود را انجام داده اند. یکی از این اپراتور ها که خدمات خوبی در زمینه خطوط تلفن همراه ارائه می دهد، همراه اول است.

کدهای مخفی در همراه اول 

با دانستن کدهای مخفی در همراه اول از خدمات ارائه شده سیم کارتتان بهره بیشتری ببرید. طبق آمار و ارقام انجام شده ۷۹ میلیون عدد سیم کارت موجود است، که در اپراتور های مختلف ثبت نام خود را انجام داده اند. یکی از این اپراتور ها که خدمات خوبی در زمینه خطوط تلفن همراه ارائه می دهد، همراه اول است. این کد ها به شما برای کارهای متفاوت کمک می کند برای مثال می توان با استفاده از این کد ها می توان روش متفاوتی برای پرداخت قبض داشته باشیم.

سیستم های اطلاع رسانی در همراه اول

برای  دریافت اطلاعات تمامی خدمات که توسط همراه اول ارائه می شود، در قدم اول می توان به سایت mci مراجعه کرد و یا اپلیکیشن همراه من که مخصوص اپراتور همراه اول است، را نصب کرد. با استفاده از این روش می توان استعلام سیم کارت را دریافت کرد.
راه دیگر برای دسترسی به خدمات همراه اول، کد های دستوری می باشد. گاهی پیش می آید که افراد به اینترنت دسترسی ندارند و برای استفاده کردن از خدمات سیم کارت باید کد های دستوری لازم را  که کاملاً به صورت رایگان و برای تمامی مشترکین چه به صورت اعتباری یا دائمی سیم کارت خود را تهیه کرده‌اند فراهم است. اما امکان دارد کد های متفاوت برای هر دسته موجود باشد. با استفاده از این روش ها می توان فعال سازی سیم کارت انجام داد.

تبدیل کردن سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی با #241*10*

تبدیل کردن از سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی با شماره گیری کد بالا امکان پذیر است. شرایطی که بتوان سیم کارت اعتباری را به دائمی تبدیل کرد، این است که باید ۶ ماه از فعال سازی خط تلفن گذشته باشد.

البته شما می توانید از خدمات خرید اقساطی سیم کارت همراه اول نیز بهره مند شوید و حتی شما می توانید قیمت سیم کارت مورد نظر خود را با تخمین قیمت به دست آورید.

اعتبار اضطراری با #25*10*

با شماره گیری کد فوق می توان در صورتی که اعتبار حساب کمتر از مبلغ ۲۰ تومان بوده، می توان مبلغ ۶۰۰ تومان (با کارمزد ۴۰ تومانی) به حساب خود اضافه کرد. که بعد از اولین شارژ از حساب کم خواهد شد. این کد برای افرادی است که ۹۰ روز از تاریخ فعال سازی کردن سیم کارت شان گذشته باشد.

کد های دستوری سیم کارت

کد انتقال دادن اعتبار #14*10*

با استفاده از این کد برای انتقال دادن اعتبار و شارژ برای مشترکان همراه اول چه از دائمی به سیم کارت های اعتباری و چه از سیم کارت های اعتباری به سیم کارت های اعتباری قابل انجام است.

خدمات رمز با #2*10*

با شماره گیری این کد خدماتی مانند گرفتن رمز یکبار مصرف و گرفتن رمز دوم می توان دریافت کرد.

آوای انتظار#22*10*

برای گرفتن آوای انتظار می توان از کد بالا استفاده کرد که برای:

  • استعلام آوای انتظار از عدد 0
  • فعال سازی عدد 1
  • تغییر دادن آهنگ عدد 2 
  • غیر فعال کردن آوای انتظار عدد 3
  • پیشنهاد عدد 4 

پیغام گیر صوتی#241*10*

برای فعال کردن پیغام گیر صوتی، می توان از کد بالا استفاده کرد که:

  • شماره ۲ برای انتظار مکالمه 
  • شماره ۳ برای انتقال مکالمه 
  • شماره ۴ برای محدود کردن مکالمه

بسته های مکالمه با 24#*10*

برای فعال کردن بسته های مکالمه می توان کد فوق را شماره گیری کرد.

سرویس تماس بان

 در این سرویس که یک سرویس رایگان می باشد، اگر مشترک در دسترس نبوده و یا تلفن همراهش خاموش باشد، بعد از متصل شدن دوباره به شبکه، تمام افرادی که که در آن فاصله با مشترک تماس گرفته بودند به همراه تاریخ و زمان تماس از دست رفته، در پیامکی برای مشترک ارسال می گردد.

تخفیف 10 درصدی در بسته های مکالمه با # 33*10*

با فعال سازی این سرویس ۱۰ درصد تخفیف در تماس با افراد که شما ممکن است بیشترین تماس را داشته باشید قابل استفاده است. انتخاب پنج شماره تلفن ثابت یا همراه اول که می توان تا سه ماه از این بسته استفاده نمود . 
از بسته های دیگر مکالمه می توان به مربوط شب های روشن اشاره کرد که از ساعت ۲۳ الی ۷ صبح می توان برای همه مکالمات درون شبکه ای از آن استفاده کرد.

کد های لازم و مورد استفاده برای هر سیم کارت

سخن آخر 

به طور کلی برای استفاده از خدمات هر سیم کارت می توان با اطلاع یافتن از کد ها ی مربوطه از تخفیفات و یا طرح های ارائه شده استفاده کرد. به طور مثال در بسته های مکالمه می توان  از سرویس روزانه، سرویس هفتگی ، سرویس ماهانه و یا بسته روزهای گرم حرفی استفاده نمود که با پرداخت مبلغ کم می توان مکالمه درون شبکه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
نشانه های هک شدن گوشی همراه
1402/06/22
نشانه های هک شدن گوشی همراه
شاید تا به حال این احساس برایتان به وجود آمده که شاید گوشی من مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و یا با کلیک ب
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
1402/05/14
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
آیا به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف داده تلفن خود (اینترنت همراه) هستید؟ به شما پیش نهاد می‌کنیم از 9 روش ساد
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
1402/04/27
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
آیا تا به حال شرایطی برایتان پیش آمده است که به انتقال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگری فکر کنید؟ بسیاری
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .