آموزش فعالسازی سیم کارت همراه اول

آموزش فعالسازی سیم کارت همراه اول

پیش از آنکه توضیحات خود را مبنی بر فعال سازی سیم کارت همراه اول ارائه دهیم، لازم است برخی نکات راجع به این فرآیند را بدانیم. طبق قانون، هر شخصی می تواند حداکثر تعداد 10 سیم کارت را به نام خود داشته باشد. این موضوع فارغ از اپراتور ارائه دهنده سیم کارت بوده و منوط به اپراتور همراه اول نمی باشد.

فعالسازی سیم کارت همراه اول

اگر تاکنون نسبت به خرید سیم کارت همراه اول اقدام کرده اید، حتما برایتان سوال پیش آمده است که چگونه باید سیم کارت خود را فعال و از آن استفاده نمایید. چگونگی فعال سازی این سیم کارت ها، از جمله آموزش هایی می باشد که بسیار مهم بوده و هر شخص استفاده کننده از این سیم کارت ها، باید راه و روش آن را بداند. خوشبختانه همراه اول با تدابیر مناسب، فعال سازی سیم کارت های خود را به راحت ترین روش ممکن ایجاد کرده است. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات پیرامون این موضوع می باشید و می خواهید بدانید چگونه باید سیم کارت همراه اول خود را فعال کرد، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به اطلاعات مفید و سودمندی دست پیدا کنید.

نکات مهم قبل از فعال سازی سیم کارت همراه اول

پیش از آنکه توضیحات خود را مبنی بر فعال سازی سیم کارت همراه اول ارائه دهیم، لازم است برخی نکات راجع به این فرآیند را بدانیم. طبق قانون، هر شخصی می تواند حداکثر تعداد 10 سیم کارت را به نام خود داشته باشد. این موضوع فارغ از اپراتور ارائه دهنده سیم کارت بوده و منوط به اپراتور همراه اول نمی باشد. نکته ی دوم در این رابطه نیز این می باشد که حداکثر باید تا یک سال بعد از دریافت کد فعال سازی سیم کارت خود، نسبت به فعال سازی آن اقدام فرمایید. در غیر این صورت، سیم کارت به شما تحویل داده نمی شود و وجه پرداختی بابت آن نیز پس داده نمی شود. در ارتباط با انتقال سند سیم کارت موضوع متفاوت می باشد.

برای خرید سیم کارت همراه اول رند صفر و کارکرده با بهبودی موبایل می توانید همراه باشید.

چگونگی فعال سازی سیم کارت همراه اول

در ابتدا، می خواهیم روش فعال سازی سیم کارت همراه اول دائمی و با مراجعه حضوری را بیان کنیم. اگر شما برای خرید سیم کارت، اقدام به حضور در مراکز مجاز همراه اول نموده اید و خواهان خرید سیم کارت دائمی همراه اول می باشید، باید در ابتدا فرم های لازم را تکمیل نمایید. سپس مدارک لازم را ارائه و هزینه مورد نیاز را پرداخت نمایید. پس از این کار، سیم کارت مورد نظر توسط نماینده فروشگاه به شما تحویل داده می شود. در این مرحله، بهتر است سیم کارت را درون گوشی خود قرار دهید و به وسیله کد فعال سازی که به شما داده شده است و توسط کد *140*11# اقدام به فعال سازی سیم کارت خود نمایید. معمولا این فعال سازی در مدت کوتاه چند ساعته قابل انجام است. اگر قادر به ارسال پیام کوتاه یا برقراری تماس می باشید، سیم کارت شما فعال شده است.
البته در صورت عدم فعال سازی سیم کارت همراه اول، می توانید با امور مشترکین به شماره 9990 تماس حاصل فرمایید و نسبت به فعال سازی سیم کارت، اقدام نمایید. 
اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول دائمی به صورت آنلاین را دارید، باید پس از ثبت نام در فروشگاه های مجاز مانند همراه اول، مدارک لازم را ارائه و هزینه را پرداخت نمایید. پس از انجام این کار، باید منتظر بمانید تا سیم کارت به دست شما برسد. هنگامی که سیم کارت به دست شما رسید، می توانید با کد *140*11# اقدام به فعال سازی سیم کارت خود نمایید. شما می توانید پیش از خرید سیم کارت استعلام مالکیت سیم کارت را انجام دهید.

به وسیله کد *140*11# می توانید سیم کارت خود را فعال کنید.

چگونگی فعال سازی سیم کارت اعتباری همراه اول

فعال سازی سیم کارت همراه اول چه از نوع اعتباری و چه از نوع دائمی، تفاوتی ندارند. بنابراین تمامی مراحلی که باید برای سیم کارت دائمی طی شود، برای سیم کارت اعتباری نیز باید قابل انجام است. پر کردن فرم های مورد نظر، ارائه مدارک، دریافت کد و ثبت آن در *140*11# برای سیم کارت اعتباری نیز باید انجام شود.

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید، روش فعال سازی سیم کارت همراه اول بسیار آسان است. برای انجام این کار، کافیست مقدار کمی زمان بگذارید و این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید. امروزه به دلیل استفاده ی زیاد از سیم کارت ها، چگونگی فعال سازی آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین علت، مقاله حاضر تهیه و تدوین شد تا شما عزیزان به راحتی بتوانید این پروسه را انجام دهید. لازم به ذکر است که در صورت عدم استفاده در مدت زمانی خاص، سیم کارت مسدود می شود. بنابراین حتما به این مدت زمان توجه نمایید تا سیم کارت خود را حفظ نمایید. شما می توانید از طریق برنامه همراه من به راحتی پرداخت قبوض سیم کارت خود را انجام دهید. همچنین می توانید ریز صورتحساب های سیم کارت را نیز داشته باشید.
در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن رضایت خاطر داشته باشید. همچنین امیدواریم این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفید و سودمندی را به شما کاربران عزیز، داده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
نشانه های هک شدن گوشی همراه
1402/06/22
نشانه های هک شدن گوشی همراه
شاید تا به حال این احساس برایتان به وجود آمده که شاید گوشی من مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و یا با کلیک ب
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
1402/05/14
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
آیا به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف داده تلفن خود (اینترنت همراه) هستید؟ به شما پیش نهاد می‌کنیم از 9 روش ساد
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
1402/04/27
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
آیا تا به حال شرایطی برایتان پیش آمده است که به انتقال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگری فکر کنید؟ بسیاری
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .