روش پرداخت قبض همراه اول

روش پرداخت قبض همراه اول

سیم کارت های دائمی همراه اول، به صورت ماهانه و با پرداخت قبض، آماده استفاده می شوند. روش های مختلفی برای پرداخت قبض همراه اول وجود دارد. از روش های اینترنتی و تلفنی گرفته تا

مقدمه

سیم کارت های دائمی همراه اول، به صورت ماهانه و با پرداخت قبض، آماده استفاده می شوند. روش های مختلفی برای پرداخت قبض همراه اول وجود دارد. از روش های اینترنتی و تلفنی گرفته تا دستگاه خودپرداز و کارت خوان، همگی می توانند به عنوان یک وسیله برای پرداخت قبض و خدمت رسانی استفاده شوند. در این مقاله می خواهیم توضیح دهیم که چگونه می توان با این روش ها، قبوض همراه اول را پرداخت نمود و از خدمات آن استفاده کرد. اگر علاقه دارید اطلاعاتی در این زمینه را دریافت کنید، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید. یک نکته مهم در زمینه سیم کارت این است که برای تغییر مالکیت سیم کارت باید قبض آن صفر باشد.

پرداخت قبض همراه اول از طریق اینترنت

در عصر کنونی، بسیاری از امور به وسیله اینترنت قابل انجام است. پرداخت قبض همراه اول نیز از جمله این فعالیت ها می باشد. در نخستین بخش از مقاله، می خواهیم چگونگی پرداخت قبض از طریق اینترنت را مورد بررسی قرار دهیم. در روش نخست، می توانید با حضور در سایت همراه اول، اقدام به چنین کاری نمایید. بدین منظور، ابتدا وارد سایت همراه اول شوید. در گام بعدی، شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. پس از انجام این کار، صورتحساب شما نمایش داده می شود که می توانید به وسیله کارت های بانکی، اقدام به پرداخت آن نمایید. در روش های دیگر می توانید از کد های مخفی سیم کارت نیز استفاده کنید.

روش های متفاوتی برای پرداخت قیض سیک کارت وجود دارد

سایت همراه اول برای پرداخت قبض

در روش دوم، می توانید با نصب برنامه همراه من که برای همراه اول می باشد، نسبت به پرداخت قبض، اقدام نمایید. برای این امر، ابتدا باید با قرار دادن شماره تلفن خود، برنامه را نصب و وارد حساب کاربری خود شوید. پس از این کار، روی گزینه قبض کلیک نمایید. در این مرحله، می توانید مشخصات و ریز داده ها را بررسی و سپس اقدام به پرداخت نمایید.

برنامه همراه من

علاوه بر موارد فوق، می توانید از اپلیکیشن هایی نظیر 780، همراه کارت و ... برای پرداخت قبض همراه اول خود استفاده نمایید. نحوه ی کار با چنین اپلیکیشن هایی نیز بسیار آسان می باشد. پس از عضویت و قرار دادن شماره همراه خود، ریز قبض نمایش داده می شود و با کلیک روی گزینه پرداخت، می توانید اقدام به پرداخت قبض خود نمایید. با استفاده از این برنامه می توانید ریز صورتحساب سیم کارت را نیز داشته باشید.

پرداخت قبض همراه اول از طریق دستگاه کارت خوان و خودپرداز

افراد می توانند از طریق دستگاه خودپرداز یا دستگاه کارتخوان، اقدام به پرداخت قبض همراه اول خود نمایند. در این روش، شخص می تواند با رفتن نزد یک دستگاه کارت خوان یا خودپرداز، کارت خود را وارد دستگاه کند و پس از کلیک روی گزینه قبض، اقدام به وارد نمودن شناسه قبض و شناسه پرداخت نمایند. در این مرحله، مقدار بدهی و مبلغ قابل پرداخت نشان داده می شود. اگر مبلغ مورد تایید شخص قرار بگیرد، می توان با کلیک روی گزینه پرداخت، اقدام به تکمیل فرآیند پرداخت نمود.

پرداخت به وسیله ی تماس با 9990

یکی دیگر از روش هایی که همراه اول برای مشترکین خود جهت پرداخت قبض همراه اول قرار داده است، تماس با شماره 9990 می باشد. در این فرآیند، شخص می تواند با تماس با چنین شماره ای، شماره ی خود را وارد نماید و پس از دریافت مقدار مبلغ قابل پرداخت، شماره کارت و رمز خود را وارد نماید تا قبض خود را به صورت کامل، پرداخت نماید. از جمله مزایایی که این روش از پرداخت دارد، این می باشد که کاملا رایگان بوده و می توان از امکانات دیگر آن نیز بهره برد.

کد های دستوری همراه اول

ستاره یک مربع، از جمله روش هایی می باشد که بسیار آسان بوده و به سرعت می توان قبض همراه اول خود را با آن پرداخت کرد. برای این امر، کافیست کد دستوری فوق را وارد نمایید. در مرحله بعدی روی قبض و نوع آن ( میان دوره یا پایان دوره ) کلیک نمایید. در مرحله بعدی شماره تماس خود را وارد نمایید. حال مبلغ قابل پرداخت به شما نمایش داده می شود. در مرحله بعدی مشخصات کارت بانکی خود و رمز را وارد می نمایید تا فرآیند پرداخت به صورت کامل، طی شود.

روش های متعدد برای پرداخت سیم کارت در این مقاله موجود است.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید، همراه اول برای مشترکین خود، روش های مختلفی برای پرداخت قبض قرار داده است. کاربران می توانند با توجه به شرایط خود، هر کدام از این روش ها را برای پرداخت انتخاب نمایند. در حال حاضر بیشترین استفاده از روش اینترنتی می شود؛ زیرا بسیار آسان بوده و تمام جزئیات قابل بررسی می باشد.

همراه اول همانگونه که روش های متفاوتی برای پرداخت قبض در اختیار شما قرار داده است به شما برای خرید آسان از همراه اول نیز کمک می کند شما برای خرید سیم کارت همراه اول کد 1 ،سیم کارت آیینه ای و یا ترازویی و حتی بسیاری از انواع سیم کارت های همراه اول می توانید به راحتی اقدام کنید. این نوع از سیم کارت ها وام داشته و می توانید وام سیم کارت تهیه کنید.

یکی از مراجع اصلی خرید و فروش سیم کارت های دائمی همراه اول سایت بهبودی موبایل می باشد این سایت یکی از سایت های تایید شده می باشد که به طور تخصصی بر روی سیم کارت های همراه اول فعالیت داشته و امکان خرید قسطی سیم کارت را نیز برای شما به همراه آورده است.   
در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن رضایت خاطر داشته باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفید و سودمندی را به شما کاربرین عزیز، داده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
نشانه های هک شدن گوشی همراه
1402/06/22
نشانه های هک شدن گوشی همراه
شاید تا به حال این احساس برایتان به وجود آمده که شاید گوشی من مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و یا با کلیک ب
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
1402/05/14
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
آیا به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف داده تلفن خود (اینترنت همراه) هستید؟ به شما پیش نهاد می‌کنیم از 9 روش ساد
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
1402/04/27
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
آیا تا به حال شرایطی برایتان پیش آمده است که به انتقال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگری فکر کنید؟ بسیاری
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .