کدهای مخفی برای تست گوشی

کدهای مخفی برای تست گوشی

تست کردن گوشی از مواردی است که باید هنگام خرید گوشی های دست دوم انجام شود. از موارد دیگری که می توان از تست گوشی استفاده کرد هنگامی است که گوشی شما به زمین خورده باشد.

تست کردن گوشی از مواردی است که باید هنگام خرید مخصوصاً در گوشی های دست دوم خریداران را انجام دهند. از موارد دیگری که می توان از تست گوشی استفاده کرد هنگامی است که گوشی شما به زمین خورده باشد و یا مشکلی فیزیکی برای آن پیش آمده باشد، شما می خواهید از عملکرد درست آن مطمئن شوید. تعداد کد های دستوری در این زمینه بسیار بالا می باشد و شما می توانید با استفاده از این کد ها تماس مخفی با سیم کارت همراه اول را نیز تجربه کنید.

موبایل بهبودی با آموزش های آسان در انواع گوشی می تواند در سریع ترین زمان افراد را جهت تست صفحه نمایشگر گوشی راهنمایی کند.

تست سخت افزار های گوشی با کد دستوری

کد دستوری *#0#* آسان ترین راه برای تست سخت افزار های گوشی می باشد. یکی از راه های کلیدی برای تست کردن سالم بودن گوشی استفاده از کد مخفی در گوشی های سامسونگ می باشد. در استفاده از کد مخفی نیاز به نصب کردن نرم‌افزار نبوده و کافی است *#0#*  تا به تست گوشی دسترسی داشته باشید. این یکی از روش هایی می باشد که می توانید در سیم کارت ها به راحتی اطلاعات کسب کنید، در تمامی سیم کارت ها این موضوع یکسان می باشد؛ حتی سیم کارت های همراه اول نیز شما می توانید با شمارگیری کد به راحتی از سالم بودن گوشی اطلاع داشته باشید.

مراحل کار با کد *#0#*

برای شروع کد *#0#*را از قسمت تماس گوشی شماره گیری کنید، سپس منویی برای شما ظاهر می شود که دارای چندین دکمه است، که لمس هر گزینه به شما یک قابلیت را توضیح خواهد داد. البته قابل ذکر است هرچه امکانات و قابلیت سخت افزار در گوشی افراد بیشتر باشد تعداد منوها در این تست بیشتر خواهد بود. البته این کد تنها درباره گوشی اطلاعات داده و برای دانستن کد های مربوط به سیم کارت لازم است از  کد های دیگر استفاده کنید برای مثال کد فعالسازی سیم کارت همراه اول کاملا متفاوت می باشد.

تست سخت افزار صفحه نمایش

از اولین دکمه هایی که منو نمایش می دهد، تست کردن رنگ های قرمز، سبز و آبی در صفحه نمایش می باشد (این سه رنگ برای هر نمایشگر دیجیتال لازم است). که با عنوان RED و GREEN و BLUE ظاهر می شود.

در قسمت بعدی می توان گزینه TOUCH را انتخاب نمود که این مورد هم برای تست صفحه گوشی صفحه نمایشگر گوشی استفاده می گردد که مربع هایی روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود برای این که از سالم بودن گوشی مطمئن شوید باید تمامی این مربع ها را سبز کنید.

گزینه LED نیز سالم بودن صفحه نمایشگر را تایید می کند.

تست سخت افزار لرزش یا VIBRATION

این مورد برای تست ویبره گوشی استفاده می شود. ویبره از مواردی است که اهمیت زیادی دارد زیرا افراد را در هنگام سایلنت بودن گوشی کمک می کند تا از تماس های ورودی و یا پیام به گوشی خود اگاه شوند. این ها از جمله کد های مخفی در اندروید به شمار می آید.

سنسور یا حسگر ها

این منو کمی دشوار بوده اما به صورت کلی وضعیت و مختصات گوشی را نشان می‌دهد که با چرخش گوشی در حالت های مختلف اعداد روی صفحه تغییر می‌کند که اگر این تغییر وجود نداشته باشد یعنی گوشی دارای مشکل است. این گزینه SENSOR نام دارد.

تست SLEEP

بعد از زدن این گزینه گوشی به حالت خواب می رود. البته این روش یکی از روش هایی می باشد که بسیار استفاده نشده و یکی از گزینه هایی می باشد که می توانید با آن اینترنت خود را قطع کنید.

تست سخت افزار دوربین

این گزینه که MEGACAM نام دارد گزینه ای جهت تست دوربین گوشی می باشد و هم زمان فلش گوشی نیز روشن می شود. و در دو حالت فلش روشن و AUTO قابلیت تست دوربین را دارد. FRONTCAM نیز قابلیت تست دوربین جلو را دارد.

تست سخت افزار اسپیکر های راست و چپ

این گزینه برای تست اسپیکر ها با نام SPEAKER L و SPEAKER R نمایان می شود.
این منو نیز دارای گزینه های دیگری می باشد که موارد بالا برای تست سریع از اهمیت بیشتری برخوردار است.

تست باتری با کد دستوری

تست باتری و سالم بودن آن نیز از مواردی است که عمر بیشتر گوشی شما را تضمین می کند، پس قبل از خرید حتما آن را بررسی کنید. با کد دستوری *#0228# می توان باتری را تست کرد. این روش یکی از جدیدترین روش ها به شمار می آید و از جمله تکنولوژی های روز در این عرصه می باشد.

کدهای مخفی برای تست گوشی های اندروید

تست گوشی با کد های مخفی در گوشی های اندروید

شما همچنین می توانید تست سخت افزاری گوشی هایی بجز سامسونگ را با کدهای مخفی انجام دهید.

گوشی های HTC

برای تست عیب یابی می توان از ##3424# استفاده کرد. برای دستیابی به منو و اطلاعات در گوشی های اچ تی سی می توان *#*#4636#*#3* را شماره گیری کرد.

گوشی های هوآوی 

تست کردن صفحه نمایش با *2846#*# و عیب یابی با کد *#*426#*#*# امکان پذیر است. برای دست یابی به منو و تنظیمات می توان *#*2846579##*#*# را شماره گیری کرد.

این نکته قابل ذکر است که با شماره گیری این چند کد ساده می توانید از سالم بودن گوشی اطمینان پیدا کرده و سپس نسبت به خرید گوشی اقدام کنید. مرکز فروش سیم کارت موبایل بهبودی نیز می تواند در این امر مهم شما را راهنمایی کرده و علاوه بر راهنمایی افراد برای خرید گوشی مناسب، جهت سالم بودن آن راهنمایی های لازم را انجام دهد. شما  می توانید از کد لغو شنود نیر در این حوزه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
نشانه های هک شدن گوشی همراه
1402/06/22
نشانه های هک شدن گوشی همراه
شاید تا به حال این احساس برایتان به وجود آمده که شاید گوشی من مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و یا با کلیک ب
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
1402/05/14
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
آیا به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف داده تلفن خود (اینترنت همراه) هستید؟ به شما پیش نهاد می‌کنیم از 9 روش ساد
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
1402/04/27
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
آیا تا به حال شرایطی برایتان پیش آمده است که به انتقال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگری فکر کنید؟ بسیاری
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .