کد های مخفی گوشی برای تلفن همراه و اینترنت

کد های مخفی گوشی برای تلفن همراه و اینترنت

کدهای مخفی زیادی روی گوشی های موبایل و تلفن های همراه وجود دارند که اطلاعات بسیاری درباره سخت افزار و نرم افزار سیستم عامل گوشی را به افراد می‌دهد.

کد‌های مخفی گوشی برای تلفن همراه و اینترنت

کدهای مخفی زیادی روی گوشی‌های موبایل و تلفن‌های همراه وجود دارند که اطلاعات بسیاری درباره سخت افزار و نرم افزار سیستم عامل گوشی را به افراد می‌دهد. در حالت عادی دسترسی پیدا کردن به این کد‌ها امکان پذیر نبوده و با استفاده از شماره گیری روی دستگاه موبایل می‌توان این کدها را تست کرد و از آن‌ها استفاده نمود.

این کد‌ها به اینترنت و اتصال نیازی نداشته و بعد از شماره گیری کردن آن‌ها می‌توان به مواردی همچون دستیابی به اطلاعات در مورد دوربین گوشی، اطلاعات در مورد دستگاه، اطلاعات درباره صفحه نمایش و غیره دسترسی پیدا کرد. نکته مهم اهمیت این است که در صورتی که از این کد‌ها اطمینان دارید آن‌ها را روی دستگاه خود تست نکنید. زیرا باعث به وجود آمدن مشکلات جدی و آسیب به تلفن همراه شما خواهد شد. در ادامه قصد داریم درباره کدهای مخصوص سیم کارت استفاده کنیم تا شما با ویژگی‌های یک سیم کارت به طور کامل آشنایی پیدا کنید.

انواع کد در تلفن‌های همراه

در گوشی‌های اندرویدی و ios کد‌های متفاوتی وجود دارد که می‌توان از عملکرد صحیح قسمت‌های مختلف گوشی و تست سریع و کامل قابلیت‌های گوشی استفاده نمود. این کد‌ها به کد‌های اطلاعاتی، کد‌های پشتیبان گیری، کد‌های تست، کد‌های توسعه دهنده، کد‌های خطرناک و کد‌های پیکربندی معروف هستند. شما می‌توانید از این روش برای سیم کارت‌های همراه اول استفاده کنید.

کد شنیدن تماس های قبلی همراه اول

آیا امکان این برای من وجود دارد که بتونم مکالمه ای را که قبلا داشتم دوباره گوش کنم؟

این ها از جمله سوالات متداولی است که افراد از ما می پرسند و این تصور را دارند که سیم کارت ها مکالمه های آن ها را به صورت اتوماتیک ضبط می کنند. در حالی که این موضوع درست نمی باشد. اگر شما می خواهید که تماس های قبلی خود را نشوید. تنها کاری که می توانید انجام دهید. ضبط کردن آن مکالمه ها با استفاده از نرم افزار ضبط اندروید می باشد، در غیر اینصورت کد های مخفی گوشی برای تماس برای هیچ سیمکارتی تعریف نشده است. 

البته در حوزه های امنیت سایبری می دانیم که دولت و امنیت سایبری این مکالمه ها را ممکن است ضبط کنند؛ اما به طور کلی دسترسی به آن ها کاملا غیر ممکن است مگر اینکه شرایط اضطراری برای شما ایجاد شود. 

کد‌های مخفی اینترنت برای همراه اول

شما می‌توانید با استفاده از کدهای مخفی اینترنت بسیاری از خدمات آنلاین را به راحتی انجام دهید. به طور مثال می‌توانید اینترنت نامحدود و رایگان دریافت کنید، خلافی ماشین خود را بگیرید و... مواردی از این قبیل را می‌توان از این طریق به راحتی انجام داد. همراه اول یکی از اپراتورهای پیشکسوت در ایران است که در ادامه به معرفی انواع کدهای کاربردی مربوط به آن می‌پردازیم. کدهای مختلف همراه اول امکان فعال سازی انواع سرویس‌ها و خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می‌کنند.

کد‌های مخفی گوشی برای اینترنت

با استفاده از کد‌های مخفی اینترنت می‌توانید انواع بسته‌های اینترنتی را به راحتی دریافت کنید. یکی از کدهای مخفی گوشی برای اینترنت همراه اول #65*100* می‌باشد. برای دریافت اینترنت هدیه با حجم 2 گیگ کد #11521*10* را شماره گیری کنید. یکی از کد‌های مخفی اینترنت رایگان همراه اول *11*11521# می‌باشد. این کد یک روزه برای دریافت 2 گیگ اینترنت ویژه مشترکین دائمی همراه اول است. برای دریافت 8 گیگ اینترنت رایگان همراه اول کد #15*1* را شماره گیری کنید. این هدیه به میزان شارژ خط شما بستگی دارد. هر چه قدر میزان شارژ خریداری شده شما افزایش یابد، مقدار اینترنت نیز افزایش خواهد یافت.

کد تماس ناشناس در اپراتور همراه اول

کد مخفی برای تماس وجود دارد که می‌توان با شماره گیری آن، تماس خود را از دیگران مخفی کنیم. که سریع ترین و آسان ترین راه برای مخفی شدن شماره موبایل می‌باشد. با گرفتن کد دستوری ستاره ۶۷ شماره مورد نظر می‌توان تماس مخفی برقرار کرد.
برای مثال می‌توان با شماره گیری *6709182..... تماس خود را از دیگران مخفی کنید.

برای کدهای مخفی سیمکارت می توانید از این کذ ها استفاده کنید.

آیا شنیدن مکالمه‌های تماس‌های قبلی امکان پذیر است؟

تماس‌های قبلی و مکالمه‌های آن در حال حاضر با استفاده از کد و یا درخواست‌های شما به همراه اول امکان پذیر نمی باشد، مقام‌های دولتی به دلیل‌های امنیتی تماس‌ها را ذخیره کرده ‌اند اما در صورت به وجود اومدن موضوعی مهم، این مکالمات قابل دستیابی می‌باشد. اگر قصد ضبط مکالمه‌های خود و شنیدن مکالمه‌های قبلی خود را دارید باید قابلیت ضبط خودکار را فعال کنید و یا اپلیکیشن‌های لازم برای این کار را دانلود کنید. زیرا دریافت مکالمه از طریق قانونی کاری زمان بر خواهد بود.

کد مربوط به شنود تلفن همراه

یکی از مهم ترین دغدغه‌های افراد حفظ حریم خصوصی است. بسیاری از اشخاص به خصوص کسانی که اطلاعات مهمی را با تلفن همراه رد و بدل می‌کنند؛ نگران احتمال شنود تلفن همراه خود هستند. با وجود این که برای شنود کننده مجازات نقدی و حبس چند ساله در قانون لحاظ شده است، اما همیشه امکان جاسوسی از کاربران وجود خواهد داشت. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که شک به هک شدن گوشی دارید بهتر است حتما مقاله نشانه های هک شدن گوشی را مطالعه کنید.

راه‌های زیادی وجود دارد که به شما اثبات می‌کند که تلفن شما شنود می‌شود. برای نمونه یکی از راه‌های تست شنود گوشی این است که شارژ باتری زودتر از حالت عادی خالی شده و شارژ شدن مجدد آن بیشتر طول می‌کشد. در صورت شنود شدن تلفن همراه، در هنگام تماس صدا نویز و پارازیت شنیده می‌شود.
شنود تلفن همراه موجب گرم شدن دستگاه، خاموش و روشن شدن غیر ارادی، دریافت پیام‌های نامفهوم، افزایش مصرف اینترنت و مواردی از این قبیل می‌شود. شما می‌توانید به شکل‌های مختلف از حریم خصوصی خود محافظت کرده و احتمال شنود را به حداقل برسانید.

کد مربوط به شنود گوشی

کد *#06# شنود

واقعیت این است که کد تشخیص شنود گوشی تلفن همراه همیشه عمل نمی کند. کد لغو شنود گوشی همراه *#06# هم در این زمینه کار خاصی انجام نمی دهد. شنود تلفن همراه اکثرا در هنگام نصب بدافزار بر روی گوشی اتفاق می‌افتد و تشخیص آن از طریق مواردی که پیشتر ذکر کردیم، امکان پذیر است.

کد لغو شنود همراه اول

چندین کد برای مطلع شدن از ردیابی و شنود وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید اما تضمینی بر عملکرد آن‌ها نیست. از کد #*61# جهت مطلع شدن از شنود تماس‌ها به وسیله دیگران استفاده می‌شود. کد شنود همراه اول #62*# در مورد دسترسی و مشاهده پیامک‌ها توسط دیگر افراد شما را مطلع می‌کند. کد #62# اکثرا یک شماره تلفن برای شما نمایش می‌دهد که مربوط به صندوق صوتی سیم کارت است. در صورتی که پاسخگوی تلفن نباشید، مخاطب به این صندوق وصل شده و می‌تواند پیغام صوتی بگذارد. برای چک کردن شماره اعلام شده می‌توانید با اپراتور تماس بگیرید. از کد #*004# به منظور کسب اطلاعاتی در زمینه جاسوسی از گوشی توسط دیگران استفاده می‌شود. اگر به دنبال کد لغو شنود همراه اول هستید، جهت قطع دسترسی جاسوسان و خرابکاران می‌توانید از کد لغو شنود گوشی همراه اول #004##، #67## یا #61## استفاده کنید.

نرم افزار شنود تلفن همراه

نرم افزارهای مختلفی جهت شنود تلفن همراه به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه، ارائه می‌شود. نرم افزار EAR SPY یکی از این هاست که به راحتی بر روی موبایل نصب می‌شود. این نرم افزار صداها را با وضوح بالا نصب می‌کند و تنظیمات ساده‌ای دارد. با کمک میکروفون‌های این اپلیکیشن می‌توانید تمامی صداهای اطراف، حتی ضعیف ترین صداها را ضبط کرده و با کیفیت بالا به آن‌ها گوش دهید. این نرم افزار با شنیدن کوچک ترین صدا، به صورت اتوماتیک شروع به ضبط می‌کند. در آخر تمامی صداهای ضبط شده به صورت یک فایل MP3 در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

لغو کد شنود گوشی

مدت زمان شنود

یکی از حرفه‌ای ترین نوع شنود مربوط به شنود تلفن همراه توسط اطلاعات می‌باشد. این نوع شنود در لایه‌های زیری مخابراتی شبکه تلفن همراه انجام می‌شود و قابل شناسایی نیست. در شنود تلفن همراه توسط اطلاعات تمامی شماره‌ها و موقعیت افراد ضبط شده و حتی فعالیت‌هایی مانند دایورت تلفن نیز ثبت می‌گردد. مدت زمان خاصی برای شنود تلفن همراه وجود ندارد و در صورتی که به شکل غیر قانونی انجام شود؛ می‌تواند تا زمانی که شما مطلع شوید ادامه پیدا کند. لازم است بدانید کد جلوگیری از شنود تلفن همراه به طور قطع کار نخواهد کرد و شما باید اقدامات امنیتی دیگری انجام دهید.

لغو کردن شنود تلفن همراه

شنود تلفن همراه گاهی اوقات باعث نگرانی افراد شده و برای آن‌ها امکان دردسر خواهد داشت.

برای لغو کردن شنود تلفن همراه، کد دستوری ستاره مربع ۶۲ مربع (#62#*) برای تشخیص شنود شدن تلفن موبایل می‌باشد که با بعد از شماره گیری این کد می‌توانید از وجود یا عدم وجود شنود در تلفن خود آگاه شوید.

یکی از راه‌های تشخیص شنود توسط دیگران چک کردن علائم باتری و مدت شارژ شدن آن است.

از کد‌های دستوری زیر می‌توان برای اطلاع پیدا کردن از ردیابی توسط دیگران اطمینان حاصل کرد. در ذیل کد شنود تماس ایرانسل، کد شنود تماس دیگران و شنود تلفن همراه توسط اطلاعات بیان شده است.

  • کد دستوری #61* برای اطلاع یافتن از شنود می‌باشد.
  • 62#* برای اطلاع یافتن از دسترسی داشتن به پیامک‌ها استفاده نمود. #62* کد شنود مکالمات همراه اول نیز می‌باشد.
  • *#:#004 برای اطلاع یافتن ازاطلاعات کامل از دسترسی دیگران و جاسوسی آن‌ها می‌باشد.
  • بعد از اطلاع یافتن از شنود شدن توسط دیگران می‌توان از کد‌های زیر می‌توان برای لغو استفاده نمود.
  • کد دستوری ###61
  • کد دستوری ###67###004
  • #002## نیز کد لغو شنود گوشی ایرانسل و کد لغو شنود هماره اول است.

خرید سیم کارت اقساطی

بسیاری از افراد قصد خرید سیم کارت دائمی را دارند اما امکان پرداخت هزینه به صورت یکجا برای آن‌ها میسر نیست. اپراتور همراه اول طرح خرید سیم کارت اقساطی در بسته‌های استاندارد را ارائه کرده است. از این طریق خرید سیم کارت دائمی برای همگان امکان پذیر شده است. البته در صورتی که قسط خرید سیم کارت کد 1 را دارید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. خرید سیم کارت کد ۶ همراه اول، خرید سیم کارت کد ۷ همراه اول و ... به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال پرداخت هزینه‌ای معقول هستند.

چگونه شنود گوشی را فعال کنی؟
اگر به عنوان اولاد می‌خواهید تلفن فرزند خود را شنود کنید، بهتر است از نرم افزارهای موبایل استفاده نمایید شنود گوشی را فعال نمایید.
کد لغو شنود خط ایرانسل و همراه اول چیست؟
##002# (مربع مربع صفر صفر 2 مربع) کد لغو شنود اپراتور ایرانسل می باشد.
دقیق ترین کد بررسی شنود برای همراه اول و ایرانسل چیست؟
کد ستاره مربع 62 مربع(#62#*) کد بررسی شنود گوشی همراه می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید نظر 2
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
روناک
متاسفم برای افرادی که خط مردمو شنود می کنند.
هیراد
من کد دستوری #61* امتحان کردم و جواب داد.
مطالب مرتبط
اولین سیم کارت بازیافتی جهان توسط شرکت honest تولید شد
1402/05/16
اولین سیم کارت بازیافتی جهان توسط شرکت honest تولید شد
هانست موبایل (Honest Mobile) یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات سیم کارت، برای اولین بار در دنیا سیم کارت قا
آشنایی با آنچه در سیم کارت ذخیره می‌شود
1402/05/10
آشنایی با آنچه در سیم کارت ذخیره می‌شود
آیا نمی دانید چه چیزی در سیم کارت ذخیره می شود ؟ این سوال به هیچ وجه برای ما تعجب آور نیست. از این گذشته، اکثر
سیم کارت بین المللی چیست؟
1402/04/17
سیم کارت بین المللی چیست؟
سیم کارت بین المللی، یک نوع سیم کارت است که می‌تواند در کشورهای مختلف جهان استفاده شود. این سیم کارت به کاربر
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .