رمز و راز های کد های مخفی در اندروید و ای او اس

رمز و راز های کد های مخفی در اندروید و ای او اس

ترفند ها و راهکارهای سریع تقریبا همیشه مورد پسند کاربران گوشی های موبایل بودند و از آنها استقبال میکنند. در این مقاله تعدادی از رمز و راز های کد های مخفی در اندروید و ای او اس را باهم بررسی خواهیم کرد.

گوشی و تلفن همراه، جزو جدا نشدنی و پر از کاربرد برای هر شخصی می باشد. از طرف دیگر پیشرفت تکنولوژی و آشنا شدن با رموز برنامه نویس ها در سیستم های اندروید یا ios، باعث شده است تا کار کسانی که در این زمینه سرچ و جست و جو می کنند، راحت تر شود. به طور مثال با شماره گیری چند کد، که با نام کد مخفی شناخته می شوند، به راحتی می توان به اطلاعات خیلی جالب و کاربردی در زمینه گوشی تلفن همراه دست پیدا کرد.  
در ابتدا به کد هایی که در آیفون مخفی هستند و مورد استفاده قرار می گیرند می پردازیم. و سپس به کد های بیشتر استفااده شده در اندروید خواهیم پرداخت. شما در موبایل بهبودی میتوانید سیم کارت اقساطی خریداری کنید.

رمز و رموز کدهای آیفون

انتظار تماس

کد های مخفی گوشی که برای انتظار تماس به کار می روند با شماره گیری *43# فعال شده و با شماره گیری #43# غیر فعال می شود. که اگر انتظار تماس را فعال کردید، به این معنی که اگر شما در حال مکالمه باشید اگر فردی پشت خط شما قرار بگیرد، (می توانید با فعال سازی این مورد) منتظر شود تا تماس شما پایان یابد. در غیر این صورت و در صورت غیر فعال سازی این کد، برای شما تماس از دست رفته خواهد آمد و شخص مورد نظر که با شما تماس گرفته خط تلفن شما را به صورت مشغول خواهد دید.

برای این که برسی کنید که آیا انتظار تماس روی گوشی و خط تلفن شما فعال است یا خیر می توان کد زیر را گرفت.   
*#43#

راز های کد های مخفی اندروید

انتقال مکالمه (دایورت کردن)

برای اینکه بخواهید شماره تماس خود را از خط همراه تان روی خط دیگر دایورت کنید، به این منظور که تماس ورودی شما در صورتی که در دسترس نباشید، یا تلفن خاموش باشد، به خط دیگری منتقل شود، می توانید با شماره گیری کد زیر تماس را دایورت کنید. که برای انتقال آن به شماره های خاص باید کد زیر گرفته شود. 
*#21# 
*21 شماره تلفن #

چک کردن شبکه گوشی

با استفاده از کد ارائه شده می توان به شبکه گوشی دسترسی پیدا کرد، که این کد اطلاعات فنی جالب و زیادی به شما می دهد. یعنی می توان از وضعیت شبکه تلفن همراه به صورت دقیق مطلع شد.3001#12345#

محدود کردن تماس

اگر قصد محدود کردن تماس های خود (چه تماس هایی که ورودی است و چه تماس های خروجی) را دارید کافی است با شماره گیری زیر، تلفن شماره های ورودی و خروجی را مسدود کنید و تماس ورودی بلاک خواهد شد. پین را می توانید روی سیم کارت خود پیدا کنید. شما می توانید با استفاده از برخی از کد ها بسته مکالمه دریافت کنید.
برای غیر فعال شدن این مورد می تواند مجدد کد زیر را گرفت تا تماس های ورودی و خروجی شما متصل شود. 
#33* 
و اگر در مورد محدود شدن تماس های خود شک دارید می توان با شماره گیری کد زیر می توان از این مورد مطمئن شد. 
*#33#

مرکز پیام

پیام هایی که ارسال می کنید، در ابتدا به مرکز اس ‌ام ‌اس منتقل می شود، که سروری مرجع می باشد و سپس بعد از ارسال به مرکز اس ‌ام ‌اس، به آن شماره تلفن که قصد ارسال پیامک را دارید، ارسال می شود. اگر در مورد فرستادن پیام کوتاه تلفن همراه شما با مشکل مواجه شد، از این راه و این کد می توان مرکز اس ‌ام‌ اس را بررسی کرد. کافی است کد را وارد کنید و تماس را بزنید.*#5005*7672#

تازه ترین و به روز ترین کد های مخفی ای او اس

رمز و رموز کد ها در اندروید

کد ضروری

این کد یک شماره خصوصی است و می توان به صورت بین المللی گوشی خود را مورد بررسی قرار دهید، تا با کارخانه سازنده و برند اصلی آن آشنا شوید. برای چک کردن فیک یا اصل بودن گوشی تلفن خود می توانید ازین کد استفاده کنید. *#06#

ریست کردن تلفن همراه (تنظیم کردن به حالت کارخانه)

با کد مخفی برای ریست کردن تلفن به صورت کامل می توان این کد را شماره گیری کرد، که در آن تمامی اطلاعاتی که در گوشی شما ذخیره شده است، مانند تصویر ها، ویدیو ها و اپلیکیشن هایی که دانلود کرده اید به صورت کامل از تلفن همراه شما پاک خواهد شد.##7780##

کد سار (جذب انرژی)

این کد برای اندازه گیری میزان جذب شدن انرژی رادیویی که توسط بدن انسان جذب می شود، برنامه نویسی شده است و برای تمامی گوشی های تلفن قابل استفاده است.*#07#

دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
نشانه های هک شدن گوشی همراه
1402/06/22
نشانه های هک شدن گوشی همراه
شاید تا به حال این احساس برایتان به وجود آمده که شاید گوشی من مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و یا با کلیک ب
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
1402/05/14
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
آیا به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف داده تلفن خود (اینترنت همراه) هستید؟ به شما پیش نهاد می‌کنیم از 9 روش ساد
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
1402/04/27
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
آیا تا به حال شرایطی برایتان پیش آمده است که به انتقال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگری فکر کنید؟ بسیاری
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .