نمایندگی همراه اول

نمایندگی همراه اول

همراه اول با توجه شبکه گسترده در سراسر ایران و خدمات عالی که در زمینه اینترنت و مکالمه و ارتباطات در اختیار کاربران قرار داده است، مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

نمایندگی‌های همراه اول

همراه اول از سال 1372 کار خود را آغاز کرد. همراه اول در ابتدا بخشی از شرکت مخابرات بود که بعد از ساخته شدن شبکه تلفن و تولید اولین سیم کارت و تلفن همراه از ارتباطات سیار به همراه اول تغییر نام داد.

خدمات مشترکین همراه اول در ابتدا 4 سیم کارت به سازمان ریاست جمهوری هدیه داده و با استفاده از تبلیغات در شرکت مخابرات ایران ارتباطات سیار همراه اول در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و هم اکنون حدود ۸۶ میلیون مشترک فعال دارد.

در آن زمان یکی از حوزه هایی که تعداد متقاضیان همراه اول را بیشتر کرد؛ روزنامه‌ها بودند. آن هامخاطبان زیادی را برای خرید سیم کارت و تلفن جذب کردند و در حال حاضر همراه اول ۸۶ میلیون به صورت حدودی مشترک دارد.

دفترهای و نمایندگی‌های همراه اول کارهای زیادی را برای مشترکین انجام می‌دهند نقل و انتقال سند سیم کارت و تنظیم سند، همه مشترکین همراه اول با مراجعه به دفتر‌های همراه اول میتوانند سند سیم کارت خود را تنظیم کنند و یا آن را به دیگران انتقال دهند برای انتقال سیم کارت به شخص دیگر مدارک شناسایی مانند کارت ملی الزامی است شما در دفاتر همراه اول می‌توانید سیم کارت ثبت نام کنید.

تهران و گستردگی نمایندگی‌های همراه اول 

همراه اول با توجه شبکه گسترده در سراسر ایران و خدمات عالی که در زمینه اینترنت و مکالمه و ارتباطات در اختیار کاربران قرار داده است، مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده، و با توجه به این خدمات بسیار مناسب لازم است دفتر‌های زیادی جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان داشته باشد. شما می توانید امور مشترکین همراه اول تهران را به راحتی در سایت این مجموعه مشاهده کنید. 

مراکز همراه اول در سرتاسر تهران در حال فعالیت هستند و مجموعه موبایل بهبودی جهت انجام انواع خدمات مربوط به گوشی‌های موبایل و سیم کارت‌های اپراتور‌های متفاوت اعم از اعتباری و دائمی می‌تواند افراد را راهنمایی کند.

یک عدد سیم کارت همراه اول در دست

دفتر‌های امور مشتریان اپراتور همراه اول چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

  • خرید سیم کارت همراه اول: یکی از روش‌های خرید سیم کارت همراه اول، مراجعه به دفتر‌های امور مشتریان می‌باشد و یا می‌توان از طریق سایت برای خرید اقدام نمود. از جمله خرید سیم کارت کد 1
  • انتقال دادن سند سیم کارت: برای به نام زدن و انتقال سیم کارت از فردی به فرد خریدار می‌توان به این دفاتر مراجعه کرده و با همراه داشتن مدارکی مانند، کارت ملی و یا شناسنامه این امر مهم را انجام داد.
  • تعویض سیم کارت‌های سوخته: گاهی اوقات افراد پین‌های سیم کارت را اشتباه وارد می‌کنند که بعد از سه مرتبه سیم کارت می‌سوزد، پس برای تعویض آن باید به این دفاتر مراجعه نمود. این امور ممکن است هنگام تغییر مالکیت سیم کارت رخ دهد.
  • دریافت مجدد سیم کارت مفقودی: اگر سیم کارت خود را گم کرده اید، می‌توانید با مدارک شناسایی جهت صدور سیم کارت جدید اقدام کنید.
  •  تعویض سیم کارت‌های نسل ۳ به نسل ۴ و به بالا: برای ارتقا این نوع سیم کارت‌ها نیز می‌توان از طریق اینترنتی و یا به مراجعه به نمایندگی‌های سیم کارت همراه اول این تعویض را به صورت رایگان انجام داد. (مشترک در تعویض و ارتقا علاوه بر تعویض کردن سیم کارت، هدیه‌هایی از طرف همراه اول دریافت خواهد کرد).

لازم به ذکر است که هیچ امور مشترکین همراه اول شبانه روزی در تهران و دیگر استان‌ها وجود ندارد و تمام نمایندگی‌ها دارای ساعت کاری می‌باشند. برای مشاهده اطلاعات دفاتر خدمات همراه اول در ادامه با ما همراه باشید. 

خرید سیم کارت

یکی از مواردی که در رابطه با دفتر خدماتی همراه اول مطرح است؛ این می باشد که قیمت بهای تمام شده سیم کارت از دفاتر خصوصی بسیار پایین تر است. تنها با انتخاب سیم کارت مورد نظر خود در دفتر خدمات مشترکین همراه اول به راحتی خرید سیم کارت همراه اول خود را انجام دهید.

از سمتی دیگر اگر به دنبال شماره های خاص می باشید؛ میتوانید در سایت خرید سیم کارت رند موبایل بهبودی اقدام به ثبت سفارش به صورت آنلاین کنید. شما می‌توانید سیم کارت خود را به صورت قسطی انجام دهید.

جهت مشاهده شرایط اقساط سیم کارت می‌توانید به صفحه خرید سیم کارت قسطی 0912 مراجعه نمایید.البته لازم به ذکر است که خرید سیم کارت به صورت قسطی شرایط بسیاری دارد و شرایط خرید سیم کارت قسطی متفاوت می‌باشد.

تغییرات مربوط به آدرس سیم کارت

از خدماتی که امور مشتریان اپراتور همراه اول ارائه می‌دهند، به تغییرات مربوط به آدرس سیم کارت می‌توان اشاره نمود. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که برای صدور یک سیم کارت جدید چه مدارکی لازم است؟ در جواب باید گفت حضور مالک و یا فردی که وکالت قانونی آن شخص را به همراه وکالت نامه داشته باشد الزامی است.

تکمیل فرم درخواست سیمکارت

برای دریافت سیم کارت خود می توانید با مراجعه به دفتر همراه اول نزدیک خود در ساعات مشخص و ارائه اطلاعات لازم سیم کارت خود را تهیه کنید. اطلاعات سیم کارت شامل مدارک شناسایی است؛ یک نکته ای که برقرار است اگر قصد تعویض و ارتقا سیم کارت را دارید باید صورت حساب میان دوره را پرداخت کرده باشید.

  • مدارک شناسایی: مدارکی مانند کارت ملی و یا شناسنامه را به همراه داشته باشید.

عوض کردن سیم کارت

در صورتی که سیم کارت شما توسط اشتباه وارد کردن پین بسوزد، شما می‌توانید با مراجعه به دفاتر و نمایندگی‌های همراه اول درخواست صدور بفرمایید. وجود مدارک شناسایی برای این کار لازم است.

در صورتی که سیم کارت مفقود شده باشد نیز می‌توان آن را سوزاند و مجدد درخواست صدور کرد. همچنین تبدیل سیم کارت نسل 4 به نسل‌های بالاتر نیز انجام می گیرد.

برای استفاده کردن از خدمات اینترنت پر سرعت و یا آنتن دهی بهتر لازم است سیم کارت را ارتقا داد. برای این کار می‌توان به یکی از شعب مربوطه رفت و درخواست تعویض سیم کارت داد.

چه مدارک و اسنادی برای تعویض سیم لازم است؟

قبل از هر اقدامی لازم به ذکر است برای تعویض و یا صدور و انتقال سیم باید ابتدا قبض تا تاریخ روز 0 شده باشد.

  • حضور شخص مالک (وکیل مالک با در دست داشتن وکالت نامه مربوطه می‌تواند کار‌های لازم برای عوض کردن سیم کارت را انجام دهد) 
    کارت ملی (رسید کارت ملی در صورت نداشتن کارت) و یا وجود شناسنامه

ساعت کاری دفتر‌های امور مشتریان در همراه اول به چه صورتی است؟

ساعت کاری امور مشترکین همراه اول در شیفت اول از ۸ الی ۱۷ و در شیفت دوم و یا شیفت عصر (ساعت ۱۶ الی ۲۱ ) می‌باشد.

سیم کارت های همراه اول نمایندگی های بسیاری دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها برای خرید سیم کارت اقدام کنید.

لیست تعدادی از نمایندگی‌های همراه اول 

با استفاده از این لیست شما می‌توانید برای خرید سیم کارت همراه اول به آن‌ها مراجعه نمایید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید سیم کارت همراه اول تهیه از نمایندگی سیم کارت همراه اول می‌باشد.

  • میرداماد، بین رازان شمالی و میدان مادر، پ 91، تلفن: ۲۱۲۳۴۰
  • جانبازان غربی، میدان نبوت- پ90، تلفن: ۷۷۹۵۴۴۵۵
  • چارسو، واقع در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ، واحد A44، تلفن: ۶۶۱۷۱۶۱۲
  • مهرآباد جنوبی، خیابان شمشیری، پ 310، تلفن: ۶۶۶۸۸۴۴۳
  • شهر ری، مقابل مخابرات منتظری، پ 242، تلفن: ۵۵۹۰۸۹۰۷
  • تهرانپارس، خیابان رشید تقاطع گلبرگ، پ 92، ۷۷۸۸۱۳۵۸
  • تهرانپارس، بلوار مطهری، کوچه چهارم و پنجم شرق، پ 71، تلفن: ۷۷۰۷۱۸۸۶
  • مترو بهارستان، تلفن: ۳۳۱۱۶۰۷۷
  • منطقه 10، خیابان قصرالدشت تقاطع کارون، پ 705، تلفن: ۶۶۳۵۱۵۹۱
  • تجریش، روبروی مترو تجریش، میدان قدس، پ 40، می‌تلفن: ۲۲۷۰۹۲۸۴
  • ستارخان، جنب گلدیس، پ 1200، تلفن: ۴۴۲۲۵۰۰۶
  • چهار دانگه، رو به روی شورای شهر، پ 127، تلفن: ۵۵۲۴۳۲۰۵

جدول دفاتر همراه اول تهران به همراه شماره تلفن

تعدادی دیگر از نمایندگی های همراه اول به شرح زیر می باشند:

ردیفادرس حضوری نمایندگی هاتلفن دفتر همراه اول
1واقع در میدان ولی عصر (پاساژ ایرانیان، در طبقه همکف)88938585
2واقع در فرودگاه امام خمینی61023780
3واقع در تهرانپارس، خ قنات، خ کوثر، بلوار مطهری، کوچه چهارم و پنجم شرقی ، پ 7177071886
4واقع در بهارستان (مترو بهارستان)33116077
5واقع در جانبازان غربی در میدان نبوت، پ9077954455
6خیابان مهرآباد جنوبی واقع در منطقه 9، 20 متری شمشیری، پ31066688441
7واقع در خ امام خمینی، مابین خیابان‌های قصرالدشت و خیابان کارون، پ70566351591
8واقع در تهرانپارس، خ رشید و خ گلبرگ، پ9277881358
9واقع در پاساژ گلدیس واقع در فلکه 2 صادقیه، پ 12044225006
10میدان مادر (میرداماد)، کنار بانک ملت، پ 91 ، ط همکف شرق00002340
11واقع در جمهوری)66171612

خرید سیم کارت همراه اول در فرودگاه امام خمینی

خرید سیم کارت همراه اول در فرودگاه امام خمینی، یکی از راه‌های قدیمی و امروزه کم طرفدار برای خرید سیم کارت می‌باشد. در واقع این فروشگاه بیشتر برای توریست‌ها ساخته شده و هدف از اینکار، فروختن سیم کارت همراه اول مخصوص به خارجی‌ها با قیمت دلاری بود. همچنین عده‌ای از ایرانیان که برای همیشه می‌خواستند به کشور خارجی مهاجرت کنند، آخرین لحظه سیم کارت خود را به فروشگاه سیم کارت فرودگاه امام به قیمت دلاری می‌فروختند. 

لیست چند نمایندگی همراه اول در کرج

به طور کلی سیم کارت‌های همراه اول در کرج نمایندگی بسیار کمی دارد و شما برای خرید سیم کارت همراه اول می‌توانید از طریق شهر تهران اقدام به خرید کنید.

  • گلشهر، چهار راه گلزار، رو به روی بانک سپه، اختر غربی
  • چهار راه طالقانی، طالقانی جنوب، خیابان ساجدی، پ 154 
  • خیابان طالقانی، بعد از پارک شرافت
برای خرید سیم کارت های همراه اول یکی از معتبرترین و بهترین راه حل ها استفاده از نمایندگی های همراه اول می باشد.

نمایندگی‌های همراه اول در تهران

یک نکته مهم درباره نمایندگی‌های همراه اول وجود دارد این است که در تمامی شهر‌های ایران وجود دارند؛ علاوه بر آن به منظور سهولت دسترسی مردم به خدمات همراه اول، دفاتر روستایی نیز فعالیت می‌کنند.

شما می‌توانید برای انجام خدماتی مانند تنظیم سند سیم کارت، تعویض سیم کارت، تغییر آدرس در سند سیم کارت، اعلام مفقودی، قطع فوری سیم کارت، ترابرد به همراه اول، پیگیری مزاحمت تلفنی، دریافت پرینت مکالمات، خرید و فروش سیم کارت و ... مواردی از این قبیل به یکی از نمایندگی‌های همراه اول در تهران مراجعه کنید. 

دفتر خدمات همراه اول نزدیک من

برای پیدا کردن نزدیک ترین دفتر خدمات همراه اول، بهتر است لوکیشن خود را روشن نموده و در گوگل مپ عبارت نمایندگی همراه اول را سرچ نمایید. گوگل به شکل هوشمند نزدیک ترین نمایندگی همراه اول به همراه شماره تلفن و ساعت کاری و اطلاعات کامل به شما نمایش می‌دهد.

شماره نمایندگی همراه اول

شماره اصلی همراه اول 9990 می‌باشد؛ شما می‌توانید با این شماره تماس گرفته و هر اطلاعاتی که در زمینه اپراتور همراه اول نیاز دارید را از آنها بپرسید. همچنین می‌توانید با این شماره تماس گرفته و نسبت به قطع پیامک‌های تبلیغاتی اقدام نمایید.

نمایندگی‌های همراه اول در تهران و ارائه خدمات به مشترکین سازمانی

خدمات مختلفی به مشترکین سازمانی که در زمینه رسانه، صنعت و معدن، ساخت و ساز، نفت و پتروشیمی، حمل و نقل، آب و نیرو، فناوری اطلاعات، گردشگری و بهداشت و سلامت فعالیت می‌کنند؛ توسط همراه اول ارائه می‌شود. مشترکین سازمانی می‌توانند با استفاده از کدهای USSD از بسیاری از خدمات استفاده کنند. همچنین می‌توانند با استفاده از شبکه MVPN ارتباطات سازمانی خود را بهبود ببخشند و ارتباطات کارمندان سازمان را در یک شبکه مجازی خاص تعریف کنند.

امکان استفاده از سرویس پیامک انبوه که شامل ارسال گروهی پیامک به منظور تبلیغات و اطلاع رسانی می‌شود، برای مشترکین سازمانی وجود دارد. همچنین افراد می‌توانند با خرید بسته‌های سازمانی متنوع، هزینه‌های خود را کاهش داده و مدیریت کنند. همراه من سازمانی از دیگر خدمات متنوع و کاربردی همراه اول است که با یک پین‌کد انحصاری فعال می‌شود.

همراه اول در نقاط مختلف تهران نمایندگی دارد.

نمایندگی همراه اول و امور مشترکین همراه اول شبانه روزی در غرب تهران

شما برای استفاده از خدمات همراه اول به دفاتر امور مشترکین نیاز خواهید داشت. بهترین دفاتر امور مشترکین در غرب تهران، در محله‌های زیر قرار دارد:

  • آریاشهر
  • جنت آباد
  • گیشا
  • پونک
  • تهرانسر
  • شهر زیبا
  • چیتگر
  • فردوس
  • آپادانا
  • اکباتان
  • آزادی
  • کن
  • ستارخان 

ارائه خدمات مختلفی مانند فروش و تعویض سیم کارت، فروش مودم، خدمات اینترنت در امور مشترکین همراه اول شبانه روزی در غرب تهران انجام می‌شود.

لیست چند نمایندگی همراه اول در اطراف تهران

به طور کلی نمایندگی اصلی سیم کارت همراه اول و نمایندگی مودم همراه اول در تهران بوده و شما برای داشتن یک خرید عالی از سیم کارت و یا تهیه سیم کارت مورد نظر خود می‌توانید از طریق نمایندگی‌های تهران اقدام کنید.

  • نسیم شهر، بالاتر از خیابان چمران، پ 600، ساختمان 128، تلفن: ۵۶۷۶۰۶۰۶
  • قرچک، خیابان محمد آباد، مهدیه سیزدهم، پ95، تلفن: ۳۶۱۴۶۱۰۰
  • شهر قدس، مجتمع علا الدین، پ427 
  • ورامین، خیابان قندی، رو به روی هنرستان حر، پ 35، تلفن: ۳۶۲۶۲۲۱۷

سایت همراه اول

سایت همراه اول یک سایت جامع و کاربر پسند برای ارائه خدمات به مشترکین سازمانی و مشترکین حقیقی می‌باشد. امکان خرید سیم کارت همراه اول بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی‌های همراه اول در تهران از طریق این سایت امکان پذیر است. همچنین امکان خرید گوشی، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، خرید بسته‌های اینترنتی و شارژ اضطراری، انتقال اعتبار، خدمات رومینگ و ... در این سایت وجود دارد. در سایت لیستی از دفاتر و نمایندگی‌های همراه اول در تهران و دیگر شهر‌ها وجود دارد که با وجود فیلتر‌های جستجوی پیشرفته به راحتی می‌توانید نمایندگی مدنظر خود را پیدا کنید.

پرداخت صورتحساب‌ها و استفاده از اپلیکیشن همراه من از طریق سایت همراه اول میسر می‌شود. ثبت نام در سایت همراه اول بسیار آسان است و در کوتاه ترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد. همچنین می‌توانید در طرح‌های مختلف همراه اول شرکت کرده و از شانس استفاده از جوایز باشگاه مشتریان بهره مند شوید. انواع مودم‌های همراه اول در این سایت به فروش می‌رسد. آموزش تنظیمات و فعال سازی آن‌ها نیز وجود دارد. یکی از پیشنهاد‌های جذاب همراه اول در این سایت، فروش مودم به همراه اندروید باکس است. مشترکین سازمانی نیز می‌توانند از تمامی خدمات موجود در سایت همراه اول بهره مند شوند.

امور مشترکین همراه اول

اخذ نمایندگی همراه اول

همراه اول امکان همکاری و اخذ نمایندگی را برای علاقه مندان قرار داده است. راحت ترین راه جهت اخذ نمایندگی، مراجعه به سایت همراه اول و پر کردن فرم نحوه همکاری می‌باشد. در واقع شما می‌توانید فرم همکاری آنلاین را از صفحه فرصت‌های همکاری سایت همراه اول پر نمایید. کارمندان همراه اول فرم شمارا بررسی کرده و در صورت امکان با شما همکاری خواهند نمود. 

دفاتر امور مشترکین همراه اول

جالب است بدانید که تعدادی از امور مشترکین همراه اول در روزهای تعطیل تهران فعالیت می‌کنند. شصت دفتر ارتباطی همراه اول در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل تا ساعت 23 آماده ارائه خدمات هستند. نمایندگی‌های همراه اول در تهران، کل شهر را پوشش می‌دهند و تمامی مردم در مناطق مختلف می‌توانند از خدمات همراه اول از طریق این دفاتر بهره مند شوند.

ساعت کار امور مشترکین همراه اول به چه صورت است؟
ساعت کاری امور مشترکین همراه اول در شیفت صبح از ساعت 8 صبح تا 17 عصر می باشد. ساعت کاری امور مشترکین همراه اول پنجشنبه نیز تا ساعت 12 بعداز ظهر می باشد.
آدرس امور مشترکین همراه اول شبانه روزی در جنوب تهران کجاست؟
شما می توانید تمامی ادرس های امور مشترکین همراه اول را در جنوب تهران در این پست مشاهده کنید ولی امور مشترکین شبانه روزی در این منطقه نداریم.
نمایندگی اصلی همراه اول در کجا قرار دارد؟
شما می توانید برای پیدا کردن مرجع ترین نمایندگی همراه اول به کاووسیه- بزرگراه کردستان-خیابان ونک- پلاک 90 برج همراه بروید.
دیدگاهتان را بنویسید نظر 2
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
کیانا
جهت اخذ نمایندگی همراه اول به سایتشون مراجعه کردم ولی خیلی سخت درخواست نمایندگی را قبول می کنند.
رها
نزدیک ترین دفتر نمایندگی به میدان امامت کجا است؟
مطالب مرتبط
سیم کارت تالیا چیست؟
1402/04/14
سیم کارت تالیا چیست؟
سیم کارت تالیا یکی از اپراتورهای تلفن همراه ایران است که به دلیل ارائه خدمات با قیمت مناسب و کیفیت خوب، محبوبی
نمایندگی همراه اول
1401/09/06
نمایندگی همراه اول
همراه اول با توجه شبکه گسترده در سراسر ایران و خدمات عالی که در زمینه اینترنت و مکالمه و ارتباطات در اختیار کا
با شروع سیم کارت همراه اول آشنا شوید
1401/03/22
با شروع سیم کارت همراه اول آشنا شوید
این روز ها داشتن یک سیم کارت برای برقراری ارتباط چه داخلی و چه خارجی یکی از کارهایی است که برای همگان مقدور اس
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .