ریز صورتحساب سیم کارت

ریز صورتحساب سیم کارت

ریز صورتحساب، از جمله موضوعاتی می‌باشد که همواره مالکان خطوط دائمی همراه اول، با آن مواجه می شوند. در واقع افراد برای اینکه بتوانند قبوض خود را پرداخت نمایند، به وسیله‌ی ریز صورتحساب، می‌توانند جزئیات قبض خود را مشاهده و سپس نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

همراه اول برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی قبوض خود را پرداخت نمایند و جزئیات صورتحساب همراه اول را مشاهده نمایند، روش‌های زیادی برای مطلع شدن از این جزئیات ارائه داده است.

در این مقاله می‌خواهیم بدانیم دریافت قبض همراه اول با جزئیات چگونه می‌باشد و چگونه می‌توان مشاهده ریز صورتحساب همراه اول را انجام داد. اگر علاقه به کسب چنین اطلاعاتی دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. روش‌های مختلف بررسی ریز صورتحساب سیم کارت و مشاهده جزئیات سیم کارت همراه اول مالکان سیم کارت‌های دائمی همراه اول در اول هر ماه، بایستی قبوض صادر شده از ماه قبل خود را پرداخت نمایند. برای اینکه هر شخص از ریز صورتحساب همراه اول مطلع شوند، نیاز است به ریز جزئیات و حساب، دسترسی داشته باشند. همراه اول برای اینکه این فرآیند ساده شوند، راه‌های زیادی را برای افراد ارائه داده است. در این بخش از مقاله، می‌خواهیم با این موارد بیشتر آشنا شویم. در زمینه پرداخت قبض سیم کارت می‌توانید از روش‌های متفاوت برای پراخت قبض سیم کارت استفاده کنید.

اپلیکیشن همراه من از اپلیکیشن هایی است که برای پرداخت قبض استفاده می شود.

مشاهده صورتحساب و جزئیات قبض همراه اول از طریق اینترنت

اینترنت جزء ابزار بسیار مفیدی می‌باشد که با آن می‌توان فعالیت‌های زیادی را پیش برد. یکی از این فعالیت ها، مشاهده تمام ویژگی‌ها و ریز صورتحساب‌های همراه اول می‌باشد. در سامانه همراه اول، این فعالیت‌ها قرار داده شده است تا کاربران بتوانند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند و بتوانند نسبت به مشاهده ریز قبض همراه اول خود اقدام کنند. برای اینکه بتوانید از طریق اینترنت جهت استعلام جزئیات قبض همراه اول دسترسی داشته باشید، نیاز است از طریق سامانه قبض موبایل همراه من (از طریق سایت یا اپلیکیشن گوشی) شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید و با کلیک بر روی قبض مورد نظر (پایان دوره یا قبض میان دوره همراه اول) نسبت به مشاهده این جزئیات، اقدام نمایید؛ این سامانه به صورت سایت و اپلیکیشن تلفن همراه وجود دارد شما کافی است شماره تلفن خود را وارد کرده و با کلیک بر روی قبض میان دوره یا پایان دوره خود، جزئیات صورتحساب را مشاهده کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از طریق سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های بانکی، کد استعلام قبض موبایل همراه اول، اپلیکیشن‌های پرداخت و ... نیز چنین فعالیتی را به پیش ببرید.جالب است بدانید سیمکارت‌های کد 1 همراه اول گنجایش بیشتری برای بدهی‌های قبضی دارند. شما می‌توانید در این برنامه استعلام مالکیت سیم کارت را نیز انجام دهید. جالب است بدانید با خرید سیم کارت کد 1 همراه اول گنجایش بدهی‌های قبضی شما افزایش خواهد یافت؛ در صورتی که قصد خرید سیم کارت کد ۱ همراه اول را دارید، حتما از کارشناسان با تجربه و منصف بهبودی موبایل کمک بگیرید.

بررسی جزئیات حساب از طریق پیام کوتاه (SMS)

دومین روشی که برای بررسی ریز صورتحساب و مشاهده جزئیات قبض همراه اول دائمی ارائه شده است، سامانه پیامکی 990009 می‌باشد. این سامانه برخلاف روش اول، بدون اینترنت قابل دسترسی می‌باشد. برای اینکه بتوانید از این طریق، ریز جزئیات قبض همراه اول خود را بدست بیاورید، کافیست یک پیام کوتاه به شماره 990009 ارسال نمایید. البته شما می‌توانید برای جزئیات بیشتر از کد‌های مخفی سیم کارت استفاده کنید. جزئیات قبض پایان دوره یا استعلام قبض میان دوره خود به تفکیک موارد مانند آبونمان و مکالمه، قابل مشاهده است. برای اینکه راحت تر به جزئیات این سامانه اشراف داشته باشید، توصیه می‌کنیم به موارد زیر دقت نمایید:

  • قبض پایان دوره G یا g
  • قبض میان دوره M یا m
  • خلاصه قبض s یا S
  • شخصی سازی قبض t یا T
  • جزئیات کارمزد خدمات c یا C
  • جزئیات خدمات مبتنی بر محتوا k یا K
  • جزئیات خدمات دولت الکترونیک D یا d
  • راهنماي رومينگ R یا r
  • افزایش مبلغ بستانكاری B یا b
  • ثبت آدرس ایمیل E یا e
  • انصراف از دریافت ایمیل E0 یا e0
  • ایمیل قبض پایان دوره e g یا EG
  • ایمیل قبض میان دوره e m یا EM
  • دریافت راهنمای سیستم Help یا H یا h

برای مشاهده صورتحساب همراه اول و جزئیات آن، کافیست کلمات موجود در متن بالا را به سرشماره 990009 ارسال نمایید تا جزئیات مورد نظر برای شما ارسال شود و بتوانید بصورت کامل نسبت به مشاهده قبض تلفن همراه اول خود اقدام کنید.

از مهم ترین بخش های پرداخت قیض اطلاع از صورت حساب می باشد.

پرداخت قبض همراه اول با کمک سامانه اطلاع رسانی 9990

برای پرداخت قبض همراه اول با تلفن ثابت می‌توانید با شماره 9990 تماس بگیرید. سامانه اطلاع رسانی 9990 دارای یک تلفن گویا می‌باشد که به اعلام صورتحساب مشترکین و پرداخت هزینه آن مرتبط است. کافی است شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و در انتها کلید # را فشار دهید. با راهنمایی‌های تلفن گویا به راحتی می‌توانید مراحل مربوطه را انجام دهید. پرداخت قبض همراه اول با موبایل گرچه با نرم افزار همراه من راحت تر است، اما به کمک سامانه 9990 هم شدنی است.

کد استعلام قبض همراه اول دائمی

پس از شماره گیری کد دستوری قبض همراه اول *10# منوی خدمات قبض را مشاهده خواهید کرد. پس از انتخاب گزینه مشترکین دائمی وارد منوی صورت حساب خواهید شد. در آن جا باید شماره خود را وارد کرده و قبض میان دوره یا پایان دوره را برای پرداخت انتخاب کنید. برای مشاهده صورتحساب پایان دوره باید کد پرداخت قبض همراه اول دائمی #111*10* را وارد کنید. در مرحله بعد شناسه پرداخت و شناسه قبض نمایش داده می‌شود. با ارسال عدد یک می‌توانید قبض سیم کارت دائمی خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کنید. کد استعلام مشاهده قبض همراه اول دائمی برای مشاهده صورتحساب میان دوره نیز *10*112# می‌باشد.

کد استعلام صورت حساب میان دوره

شرکت همراه اول برای صورت حساب میان دوره، کد میان دوره همراه اول دائمی پیامکی 990009 را ارائه داده است. شما با ارسال حرف M یا m به شماره 990009 می‌توانید از صورت حساب میان دوره سیم کارت همراه اول خود آگاهید شوید. همچنین می‌توانید نسبت به پرداخت قبض تلفن همراه خود اقدام نمایید.

پرداخت قبض سیم کارت همراه اول با موبایل

نحوه پرداخت قبض موبایل همراه اول از طریق ATM

برای اینکار لازم است مراحلی که ذکر می‌کنیم را به ترتیب انجام دهید. ابتدا کارت خود را در دستگاه atm قرار دهید. سپس گزینه منوی پرداخت قبض و بعد از آن گزینه تلفن همراه را انتخاب نمایید. در اینجا می‌بایست شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کرده و گزینه ثبت را بزنید. 

در اینجا اطلاعات مربوط به شماره حساب، مبلغ، شناسه قبض و... در صفحه مانیتور خود پرداز نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید اطلاعات آن را چک نمایید.در صورت صحت اطلاعات گزینه بله را فشار دهید. سپس فیش واریزی را دریافت کرده و جهت اطمینانی  آن را مدتی نزد خود نگه دارید.

پرداخت نشدن قبض همراه اول

امروزه مانند گذشته امکان مشاهده قبض کاغذی همراه اول وجود ندارد. آن زمان مشترکین همراه اول باید برای دریافت قبض‌های کاغذی به دستگاه‌های خودپرداز یا شعبه‌های بانک مراجعه می‌کردند. اما امروز شما می‌توانید با استفاده از کد دستوری USSD، اپلیکیشن همراه من، سامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰ و سایت همراه اول صورتحساب خود را مشاهده کنید. در صورت پرداخت اشتباهی قبض یا پرداخت نشدن قبض همراه اول می‌توان نتیجه گرفت که شناسه قبض را اشتباه وارد کرده اید یا قبض را برای دومین بار به صورت تکراری پرداخت کرده اید. در صورتی که از دو درگاه مختلف برای پرداخت مجدد استفاده کنید، مبلغ مورد نظر در دوره بعد از قبض شما کسر خواهد شد.

پرداخت قبض با استفاده از کد دستوری 780

یکی دیگر از بخش هایی که مهم است و می تواند برای شما یکی از راه های خیلی راحت و سریع برای پرداخت قبض سیم کارت به شمار آید، استفاده از کد دستوری #780* است که میتوانید به راحتی از قبض میان دوره و پایان دوره سیم کارت خود آگاه شوید و به راحتی قبض میاندوره سیم کارت خود را پرداخت کنید. شما می توانید در ویدئو زیر به راحتی نحوه پرداخت قبض سیم کارت را مشاهده کنید.

پیگیری پرداخت قبض همراه اول

صورتحساب پایان دوره به شکل پیامک به همراه شناسه پرداخت و شناسه قبض در پایان هر ماه برای تمامی مشترکین همراه اول ارسال خواهد شد. جزئیات صورتحساب نیز چهارم هر ماه برای تمامی مشترکین ارسال می‌شود. این سرویس به صورت خودکار فعال است و در صورت تمایل به حذف می‌توانید از راهنمای دریافت جزئیات صورتحساب استفاده کنید.
پیگیری پرداخت قبض همراه اول از طریق شماره پیگیری 9990 هم امکان پذیر باشد. پس از تماس با این شماره، می‌توانید پرداخت قبض همراه اول خود را پیگیری نمایید.

جمع بندی نهایی

همانطور که مشاهده کردید، برای دریافت ریز صورتحساب قبض همراه اول، می‌توانید از طریق اینترنت یا پیام کوتاه، به این موارد دسترسی داشته باشید. از اینترنت، امروزه استفاده‌های زیادی می‌شود و همین موضوع گواه فایده ی فوق العاده ی آن می‌باشد. اگر می‌خواهید با کیفیت بیشتر نسبت به مشاهده صورت حساب همراه اول خود اقدام کنید، توصیه می‌کنیم از طریق اینترنت و ورود به سامانه همراه من، این پروسه را انجام دهید. با انجام این کار، تمام جزئیات موجود در قبض به شما نمایش داده می‌شود.

همچنین می‌توانید به وسیله درگاه پرداخت اینترنتی موجود در سایت همراه اول، اقدام به واریز بدهی خود نمایید. در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن رضایت خاطر داشته باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفید و سودمندی را به شما منتقل کرده باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای پرداخت قبض سیم کارت از طریق اپلیکیشن همراه من می‌باشد، این اپلیکیشن برای تمام نوع سیمکارت از سیم کارت کد 1 تا سیم کارت آینه‌ای را می‌تواند پرداخت کرده و بطور کل جهت مشاهده و پرداخت صورتحساب همراه اول نیز بسیار کاربردی میباشد. جهت مشاهده جزئیات صورتحساب همراه اول میتوانید از کد استعلام قبض همراه اول نیز استفاده کنید.

بهبودی موبایل بزرگترین منبع جهت خرید و فروش سیم کارت می‌باشد که شما را در خرید و فروش سیم کارت راهنمایی می‌کند.

سامانه پیامکی صورت حساب پایان دوره همراه اول چیست؟
سامانه پیامکی 990009 می‌باشد که شما با ارسال G یا g به این شماره می‌توانید از صورت حساب پایان دوره سیم کارت خود مطلع شوید.
بهترین راه مشاهده ریز صورت حساب همراه اول کدام است؟
بهتری راه برای مشاهده ریز صورت حساب، نصب اپلیکیشن همراه من است.
ساده‌ترین راه برای پرداخت قبض همراه اول چیست؟
پرداخت به کمک اپلیکیشن همراه من و یا استفاده از سامانه‌هایی پیامکی می‌باشد.
دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
نشانه های هک شدن گوشی همراه
1402/06/22
نشانه های هک شدن گوشی همراه
شاید تا به حال این احساس برایتان به وجود آمده که شاید گوشی من مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و یا با کلیک ب
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
1402/05/14
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
آیا به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف داده تلفن خود (اینترنت همراه) هستید؟ به شما پیش نهاد می‌کنیم از 9 روش ساد
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
1402/04/27
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
آیا تا به حال شرایطی برایتان پیش آمده است که به انتقال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگری فکر کنید؟ بسیاری
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .