سوزاندن سیم کارت همراه اول

سوزاندن سیم کارت همراه اول

وقتی افراد گوشی موبایل خود را گم می کند یا گوشی به سرقت می رود، برای اینکه بتوان گوشی را ردیابی کرد، باید سیم کارت موجود در گوشی مسدود شود. سیم کارت همراه اول، یکی از انواع سیم کارت هایی می باشد که افراد در حال استفاده از آن می باشند.

وقتی افراد گوشی موبایل خود را گم می کند یا گوشی به سرقت می رود، برای اینکه بتوان گوشی را ردیابی کرد، باید سیم کارت موجود در گوشی مسدود شود. سیم کارت همراه اول، یکی از انواع سیم کارت هایی می باشد که افراد در حال استفاده از آن می باشند. در این مقاله می خواهیم نحوه سوزاندن یا مسدود سازی سیم کارت همراه اول را بدانیم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات پیرامون این موضوع دارید، لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.روش های مختلفی برای مسدود سازی سیم کارت همراه اول وجود دارد.در رابطه با روش های سوزاندن سیم کارت در همه نوع سیم کارت از سیم کارت کد 1 تا سیم کارت آینه ای یکسان است، البته پس از اینکه سیم کارت خود را مسدود کردید می توانید برای فعالسازی سیم کارت خود اقدام کنید.

برای سوزاندن سیم کارت همراه اول، باید به کجا مراجعه نماییم؟

اولین موردی که باید در رابطه با سوزاندن سیم کارت همراه اول بدانیم، این است که برای انجام آن باید به چه مکانی مراجعه نماییم. همراه اول برای این موضوع، پیشنهاد می دهد به نمایندگی های اپراتور خود یا دفاتر خدماتی مراجعه نمایید. معمولا دفاتر خدمات مشترکین، راحت ترین مرجع برای انجام چنین کاری می باشد.

بهترین روش سوزاندن سیم کارت

مدارک لازم برای مسدودی سیم کارت

برای اینکه بتوانید سیم کارت همراه اول خود را مسدود نمایید، باید تعدادی از مدارک را هنگام مراجعه به چنین مکان هایی، داشته باشید. این مدارک شامل موارد زیر می باشد:

  • حضور شخص مالک سیم کارت یا وکیل قانونی او
  • فرم درخواست مسدودی باید توسط شخص کامل پر شود و پس از آن نیز امضا گردد.
  • حضور و ارائه اصل کارت ملی الزامی می باشد.
  • در صورت لزوم، وکالتنامه باید همراه شخص باشد و اعتبار آن نیز منقضی نشده باشد.
  • در صورتی که سیم کارت، دائمی باشد، باید آخرین قبض ارائه شده توسط همراه اول، پرداخت شده باشد. در صورت عدم پرداخت آن، پس از کامل کردن فرآیند پرداخت، فرآیند مسدود سازی سیم کارت انجام می شود.

روش های مسدود سازی یا سوزاندن سیم کارت همراه اول

برای اینکه بتوانید سیم کارت همراه اول خود را بسوزانید یا مسدود کنید، باید یا به مراجع معرفی شده توسط همراه اول مراجعه نمایید یا باید آن را به صورت غیر حضوری انجام دهید. برای اینکه بتوانید به صورت غیر حضوری این فرآیند را انجام دهید، نیاز است یکی از 3 روش زیر را انتخاب نمایید:

  1. از طریق تماس با سامانه 9990 و ثبت درخواست خود.
  2. از طریق شماره گیری با سامانه 09129990 و ثبت درخواست خود.
  3. از طریق درخواست به وسیله کد ستاره 131 ستاره 2 مربع. (#2*131* )

از نکات مهمی که باید در رابطه با سوزاندن سیم کارت همراه اول بدانید، این است که اگر سیم کارت مورد نظر، اعتباری باشد به صورت کامل سوزانده خواهد شد. اما اگر سیم کارت شما دائمی باشد، این پروسه به مدت 20 روز انجام شده و سیم کارت غیر فعال می شود و پس از آن، باید شخص برای دریافت سیم کارت خود به یکی از عاملین مشخص شده توسط همراه اول، مراجعه نماید.بنابراین سوزاندن سیم کارت دائمی همراه اول متفاوت می باشد.

یکی از بهترین روش ها برای سوزاندن سیم کارت روش حضوری می باشد.

ثبت درخواست از طریق برنامه همراه من

از جمله روش های مسدود سازی سیم کارت همراه اول، اپلیکیشن همراه من است. با این برنامه می توانید قبض سیم کارت خود را پرداخت کنید .
یکی از اپلیکیشن های بسیار کاربردی و لازم برای مالکین سیم کارت همراه، همراه من است. این اپلیکیشن بسیار قدرتمند بوده و می تواند بسیاری از کارهایی که مالکان سیم کارت های این اپراتور، قصد انجام آن را دارند، تکمیل نماید. یکی از فعالیت ها و کارهایی که این اپلیکیشن قادر به انجام آن است، مسدود سازی سیم کارت است. برای اینکه این کار را بتوانید انجام دهید، در گام نخست باید این برنامه را روی گوشی خود نصب نمایید. در مرحله دوم، پس از وارد شدن به برنامه به وسیله شماره تماس خود، از گزینه خدمات، مدیریت سیم کارت را انتخاب نمایید. پس از این کار، به وسیله شماره کارت ملی، تمام سیم کارت هایی که به نام شما می باشد، نمایش داده می شوند. شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن استعلام سیم کارت هایی که به نام شما می باشد را نیز پیدا کنید.
در زیر هر یک از سیم کارت های همراه اول، دو گزینه به نام اقدام به قطع و سلب مالکیت وجود دارد. برای مسدود سازی سیم کارت، اقدام به قطع را انتخاب نمایید. در مرحله بعدی، علت درخواست خود را وارد و پس از آن، تیک تایید را بزنید و دکمه قطع سیم کارت را انتخاب نمایید.   
سلب مالکیت نیز برای انتقال مالکیت مناسب است و هنگامی استفاده می شود که شخص بخواهد مالکیت سیم کارت خود را به شخص دیگری بدهد. علاوه بر آن با استفاده از همراه من شما می توانید ریز صورتحساب های سیم کارت های خود را بدانید

کلام آخر

در این مقاله سعی شد به صورت کامل و جامع درباره مسدود سازی سیم کارت همراه اول و روش سوزاندن آن، اطلاعاتی به مخاطبین داده شود. امیدواریم از خواندن این مقاله رضایت خاطر داشته باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفید و سودمندی را به شما داده باشد. 

شما برای دریافت راهنمایی های بیشتر درزمینه سیم کارت می توانید با مشاوران ما در بهبودی موبایل تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
گرانترین سیم کارت های همراه اول
1402/06/05
گرانترین سیم کارت های همراه اول
رندترین سیم کارت ها می توانند گرانترین سیم کارت ها نیز باشند. شاید باور این موضوع بسیار سخت باشد که گرانترین س
نکات مهم در خرید سیم کارت 0912
1402/05/02
نکات مهم در خرید سیم کارت 0912
در خرید سیم کارت همراه اول نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمایید اگر به دنبال خرید سیم کارت بدون دردسر
مالکیت سیم کارت
1401/12/03
مالکیت سیم کارت
کودکان و نوجوانان زیر 18 سال، امروزه استفاده بسیار گسترده ای از موبایل و تبلت دارند؛ همراه اول به همین منظور س
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .