پرداخت قبض همراه اول

پرداخت قبض همراه اول

همراه اول با توجه به پوشش گسترده شبکه در سراسر ایران، از شهر ها تا روستا ها توانسته است با ارائه خدماتی هم چون، اینترنت پرسرعت، مکالمه، فرستادن پیامک، و غیره اپراتوری محبوب بین افراد باشد.

قبض همراه اول و چند راه پرداخت آن 

همراه اول با توجه به پوشش گسترده شبکه در سراسر ایران، از شهر ها تا روستا ها توانسته است با ارائه خدماتی هم چون، اینترنت پرسرعت، مکالمه، فرستادن پیامک، و غیره اپراتوری محبوب بین افراد باشد. از این رو افرادی که سیم کارت دائمی همراه اول را خریداری کرده اند، می توانند از راه های مختلفی که همراه اول در اختیار آن ها گذاشته است به پرداخت قبض خود بپردازند.

موبایل بهبودی با توجه به نیاز افراد در زمینه آموزش برای انواع خط موبایل و اپراتور های مختلف روش های پرداخت قبض همراه اول را در ادامه به اشتراک گذاشته است تا افراد بتوانند با پرداخت به موقع قبض خود، از جوایز و پاداش هایی که همراه اول در اختیار پرداخت کنندگان گذاشته است، استفاده کنند.

پرداخت قبض همراه اول

پرداخت قبض همراه اول با موبایل از طریق اپلیکیشن همراه من، کد های دستوری، لینک پرداخت در پیامک های صورتحساب و تلفن گویا امکان پذیر است. با ارسال پیام به سامانه پیامکی 990009 از خلاصه صورتحساب خود، کارکرد میان دوره و سایر خدمات این سامانه همراه اول بهره مند خواهید شد. مشترکین همراه اول از این طریق از جزئیات صورتحساب خود آگاه خواهند شد.

روش های متفاوت در پرداخت صورت حساب همراه اول

مشترکین همراه اول می توانند از طریق پرتال و اپلیکیشن و سایت همراه من، سرویس بانک پرداخت، کدهای دستوری، سامانه پیامکی و تلفن گویا جهت پرداخت قبض تلفن همراه خود اقدام کنند. استفاده از اپلیکیشن و پرتال همراه من آسان است و می توانید پس از ثبت نام و وارد کردن شماره موبایل خود از خدمات آن استفاده کنید. پس از مشاهده صورتحساب در کسری از ثانیه به یکی از درگاه های بانکی متصل خواهید شد و می توانید صورتحساب میان دوره یا پایان دوره خود را پرداخت کنید. در این روش می توانید از جزئیات صورتحساب خود آگاه شوید. پیش از پرداخت قبض های خود بهتر است حتما یک استعلام از کد شنود گوشی خود داشته باشید. 

روش اول: اپلیکیشن همراه من

همراه اول سال های گذشته اپلیکیشن همراه من را به کاربر های معرفی کرده و توانسته است از این طریق افرادی که نیاز به ارائه گرفتن انواع خدمات هم چون، استعلام ریز مکالمه ها، خرید بسته های اینترنتی، خرید شارژ برای افرادی که سیم کارت های اعتباری دارند و غیره را داخل اپلیکیشن جانمایی کند و به تمامی نیاز های افراد در زمینه سیم کارت بپردازد.

برای پرداخت قبض از طریق اپلیکیشن همراه من کافیست به اپلیکیشن همراه من رفته و قبض خود را به صورت میان دوره یا تمام دوره پرداخت کنید. اپلیکیشن همراه من روی گوشی های اندروید و گوشی های ios قابل نصب می باشد، که می توان آن را از طریق پلی استور و بازار و یا سایت همراه اول به صورت ایمن دانلود کرد.

برای سیم کارت های همراه اول شما می توانید از روش های متفاوت در پرداخت قبض استفاده کنید.

روش دوم: سایت همراه اول

همراه اول علاوه بر دادن آگاهی ها متفاوت در زمینه سیم کارت های همراه اول، از خرید سیم کارت اعتباری و خرید سیم کارت دائمی تا پرداخت قبض  و گرفتن اطلاعات مختلف را در سایت خود جانمایی کرده است، که می توان با وارد شدن به سایت همراه اول به دو طریق قبض را پرداخت نمود:

  • روش اول با شناسه قبض: شناسه قبص و پرداخت برای همه افراد پیامک می شود.
  • روش دوم با وارد کردن شماره موبایل می باشد.

تمامی اطلاعات مخاطب، از بدهی ها و صورت حساب پایان دوره و میان دوره را می توان پرداخت نمود، که بعد از چک کردن مواردی مانند قیمت صورت حساب، باید در مرحله بعد بانک مورد نظر خود را انتخاب کنیم و بعد از وارد کردن اطلاعات کارت خود قبض پرداخت می گردد.

روش سوم: پرداخت قبض با شماره گیری ۹۹۹۰

شماره پرداخت قبض همراه اول 9999 می باشد. این سامانه به صورت شبانه روزی و در همه روزهای هفته فعال است. برای استفاده از خدمات مالی به صورت تلفنی، شماره 1 را برای پرداخت صورتحساب پایان دوره، شماره 2 برای پرداخت صورتحساب میان دوره، شماره 3 جهت افزایش بستانکاری، شماره 4 برای تقسیط بدهی، شماره 5 جهت تمدید مهلت پرداخت و کلید 9 را برای پرداخت شماره دیگر فشار دهید.
می توانید با مرکز اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و از تمامی خدمات مربوط به صورتحساب خود استفاده کنید. همچنین می توانید با شماره *100 به صورت رایگان تماس گرفته و در میان گزینه های منوی صوتی آن، پرداخت قبض را انتخاب کنید. در آخر کافی است شماره موبایل خود را وارد کرده و نوع قبض را انتخاب کنید.

روش چهارم: پرداخت از طریق دستگاه‌ های ‏atm

بانک ها و یا دستگاه های کارت خوان (تمامی ای تی ام ها و دستگاه های پوز) دارای قابلیت هایی هستند که می توان قبض را پرداخت نمود.

روش پنجم: پرداخت از طریق اپلیکیشن های بانکی

اپلیکیشن های بانکی این امکان را به افراد می دهند که با وارد کردن شماره تلفن خود و یا دیگران در قسمت پرداخت قبوض، قبض تلفن خود را پرداخت کنید.

روش ششم: پرداخت از طریق شماره گیری کد دستوری

جهت استعلام و پرداخت قبض همراه اول دائمی کد #10*  را شماره گیری کرده و پس از مشاهده منوی خدمات قبض، گزینه مشترکین دائمی را انتخاب کنید. در مرحله بعد وارد منوی صورتحساب خواهید شد و پس از وارد کردن شماره موبایل خود، قبض میان دوره یا پایان دوره خود را انتخاب کرده و هزینه مربوطه را پرداخت کنید. جهت پرداخت قبض همراه اول دائمی می توانید از شماره های *9# و *1# نیز استفاده کنید.

روش هفتم: مشاهده قبض کاغذی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن امروزه دیگر لازم نیست برای پرداخت قبوض خود به بانک مراجعه کنید. پرداخت قبض تلفن همراه از طریق راه های مختلف و به شکل آنلاین به راحتی امکان پذیر است و دیگر نیازی به صدور قبض کاغذی نیست.

برای پرداخت قبض سیم کارت های همراه اول شما می توانید از روش های بسیاری استفاده کنید.

سخن آخر

موبایل بهبودی با فراهم نمودن آموزش در زمینه گوشی های موبایل و انواع خدمات سیم کارت ها، می تواند افراد را با ساده ترین روش ها راهنمایی کند. برای پرداخت قبوض می توانید با پرداخت قبل از تاریخ مشخص شده در قبض از خدماتی مانند مکالمه و اینترنت رایگان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 2
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
سما
هنوزم میشه درخواست کرد که قبض کاغذی بفرستند؟
مهراب
به نظرم راحت ترین استفاده از نرم افزار همراه من هستش
مطالب مرتبط
اولین سیم کارت بازیافتی جهان توسط شرکت honest تولید شد
1402/05/16
اولین سیم کارت بازیافتی جهان توسط شرکت honest تولید شد
هانست موبایل (Honest Mobile) یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات سیم کارت، برای اولین بار در دنیا سیم کارت قا
آشنایی با آنچه در سیم کارت ذخیره می‌شود
1402/05/10
آشنایی با آنچه در سیم کارت ذخیره می‌شود
آیا نمی دانید چه چیزی در سیم کارت ذخیره می شود ؟ این سوال به هیچ وجه برای ما تعجب آور نیست. از این گذشته، اکثر
سیم کارت بین المللی چیست؟
1402/04/17
سیم کارت بین المللی چیست؟
سیم کارت بین المللی، یک نوع سیم کارت است که می‌تواند در کشورهای مختلف جهان استفاده شود. این سیم کارت به کاربر
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .