راهنمای خرید آنلاین سیم کارت

راهنمای خرید آنلاین سیم کارت

خرید سیم کارت زمانی یک فرآیند بسیار خسته کننده بوده و زمان زیادی می برد؛ حتی گاهی اوقات بسیار خسته کننده بود. این در شرایطی بود که رقابت تقریباً ناچیز بود و فقط تعداد کمی از فروشندگان سیم کارت در بازار حضور داشتند.

در آن روزها، افراد زیادی به علت قیمت بالا، نمی‌توانستند تلفن همراه بخرند. اما پس از اوج گیری رقابت‌ها و مقرون به صرفه شدن گوشی‌های موبایل، فرآیند دریافت سیم کارت نیز شکل گرفت. تا جایی که امروزه می‌توانید سیم‌کارت‌ها را به‌صورت آنلاین از خانه خود خریداری کنید.

خرید آنلاین سیم کارت از مجموعه بهبودی موبایل

برای خرید سیم کارت تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت، داشتن یک گوشی یا لپتاپ و کارت بانکی است. با همین 3 مورد که تقریبا امروز در همه جا پیدا می‌شود، می‌توانید یک سیم کارت جدید دریافت کنید. تحویل آنلاین سیم کارت در تمام کلان شهرهای کشور و در چند شهر بزرگ دیگر نیز وجود دارد. در قسمت‌های بعدی با نحوه دریافت آنلاین سیم کارت و مزایای آن آشنا می‌شوید.

مراحل خرید آنلاین سیم کارت 0912

همانطور که قبلاً گفته شد، فرآیند خرید سیم کارت ممکن است در بین شرکت‌ها متفاوت باشد، اما معیارهای اصلی یکسان هستند. در اینجا مراحلی که باید برای خرید آنلاین سیم کارت از مجموعه معتبر بهبودی موبایل انجام دهید، آورده شده است.

  1. به وب سایت رسمی شرکت بهبودی موبایل جهت خرید سیم کارت مراجعه کنید.
  2. سپس سیم کارت مدنظر خود را جست و جو نموده یا از لیست موجود سیم کارت هارا مشاهده نمایید.
  3. سیم کارتی را که می‌خواهید بخرید انتخاب کنید.
  4. روی گزینه مشاهده که در سمت چپ صفحه نمایش می‌دهد کلیک کنید.
  5. روی گزینه تماس کلیک نمایید.

بعد از تماس گرفتن شما مستقیما به کارشنان ما وصل می‌شوید و می‌توانید خرید خود را با او نهایی کرده تا شرایط پرداخت برای شما مطرح شود. در نهایت شما مبلغ را به صورت نقدی یا قسطی پرداخت کرده و سیم کارت به نام شده زده می‌شود. به همین سادگی می‌توانید نسبت به خرید سیم کارت مدنظر خود در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب اقدام نمایید.

خرید اینترنتی سیم کارت با بهترین قیمت

مزایای خرید اینترنتی سیم کارت

در واقع، خرید سیم کارت از طریق اینترنت مزایای متعددی دارد. در زندگی پرمشغله امروزی، خرید سیم کارت از یک فروشگاه محلی برای بسیاری از مردم، به ویژه در مناطق شهری، می‌تواند سخت باشد. در اینجا به برخی از مزایای خرید آنلاین سیم کارت اشاره می‌کنیم.

  • صرفه جویی در زمان

خرید سیم کارت به صورت آنلاین باعث صرفه جویی در زمان می‌شود.خرید آنلاین از سایت ما فقط چند دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید از هر کجا این کار را انجام دهید.

  • مقرون به صرفه

در حمل و نقل صرفه جویی می‌شود، زیرا برای خرید سیم کارت نیازی به سوار شدن به اتوبوس یا رانندگی به فروشگاه محلی ندارید. علاوه بر این، بسیاری از فروشگاه‌های محلی پول بیشتری را از شما دریافت می‌کنند. اما هنگام خرید آنلاین نیازی به پرداخت هیچ هزینه اضافه نیست.

  • بدون اختلال در برنامه روزانه

مردم در حال حاضر بسیار مشغول کار و وظایف روزانه خود هستند. برای دریافت سیم کارت دیگر نیازی نیست برنامه خود را برای مراجعه به فروشگاه خراب کنید. شما می‌توانید این کار را در اوقات فراغت خود یا هر زمان که بخواهید انجام دهید.

  • فرآیند بدون دردسر

وقتی سیم کارت را آنلاین خریداری می‌کنید، نیازی به منتظر ماندن در یک صف طولانی ندارید. به این ترتیب در انرژی خود صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

تحویل سیم کارت خریداری شده، درب منزل

بایدها و نبایدهای خرید سیم کارت از طریق اینترنت

از آنجایی که این یک فرآیند آنلاین است، کمی با فرآیند آفلاین متفاوت است. در اینجا تعدادی از کارهایی را آورده‌ایم که باید انجام دهید و یا از آنها اجتناب کنید.

مدارک مورد نیاز و قیمت سیم کارت

اسناد و مدارک خود نظیر کارت ملی و شناسنامه را در دسترس و آماده نگه دارید. برای خرید سیم کارت مهم است که فرد فروشنده را بشناید تا در هنگام به نام زدن سیم کارت دچار مشکل نشوید. همچنین با فروشنده طی کنید که مبلغ تغییر نام سیم کارت را چه کسی پرداخت می‌کند. اگر از بهبودی موبایل خریداری کنید، پرداخت این مبلغ بر عهده فروشنده است.

همچنین نیازی به پرداخت هیچ هزینه اضافی به فروشنده نظیر حمل سیم کارت و... نیست و کل مبلغ پرداختی شما، صرفا مبلغ خود سیم کارت است. در نهایت نیاز است که از اعتبار شخص یا شرکت فروشنده مطمئن شوید تا کلاه سرتان نرود.

خرید آنلاین انواع سیم کارت‌های همراه اول

تحویل سیم کارت

تحویل سیم کارت بستگی به زمانی دارد که با شما جهت مراجعه به نمایندگی همراه اول هماهنگ می‌شود. همچنین زمانی که درخواست برای تغییر صاحب سیم کارت داده می‌شود، معمولاً بین 5 تا 15 دقیقه زمان می‌برد تا سیم کارت به نام خریدار شود. هنگامی که درخواست خرید سیم کارتی را به صورت آنلاین می‌کنید، مطمئن شوید که شخص دیگری نمی‌تواند جهت خرید آن سیم کارت درخواست دهد.

خرید آنلاین سیم کارت یک روند جدید است، بنابراین در هر منطقه‌ای در دسترس نمی‌باشد. در حال حاضر، فقط شهرهای بزرگ ایران این سرویس را در دسترس دارند. بهبودی موبایل قصد دارد در آینده، مکان‌های بیشتری در سراسر ایران را تحت پوشش این سرویس قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 2
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
همتا
خرید آنلاین سیم کارت مارو یه مرحله دیگه به راحتی بیشتر نزدیک کرد.
آرتین
در کنار متن مفید، عکس های جذابیم به کار برده بودید.
مطالب مرتبط
راهنمای خرید آنلاین سیم کارت
1402/05/09
راهنمای خرید آنلاین سیم کارت
خرید سیم کارت زمانی یک فرآیند بسیار خسته کننده بوده و زمان زیادی می برد؛ حتی گاهی اوقات بسیار خسته کننده بود.
eSiM یا سیم کارت الکترونیکی چیست و چگونه کار می‌کند؟
1402/04/11
eSiM یا سیم کارت الکترونیکی چیست و چگونه کار می‌کند؟
سیم کارت الکترونیکی (eSIM) یا سیم کارت مجازی، یک تکنولوژی نوین است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون ن
تحول اینترنت در ایران
1401/05/03
تحول اینترنت در ایران
در آغاز و شروع شبکه اینترنت در ایران می توان گفت، مرکز تحقیق فیزیک نظری در سال ۱۳۶۸ برای نخستین بار توانست به
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .