با شروع سیم کارت همراه اول آشنا شوید

با شروع سیم کارت همراه اول آشنا شوید

این روز ها داشتن یک سیم کارت برای برقراری ارتباط چه داخلی و چه خارجی یکی از کارهایی است که برای همگان مقدور است. پیشرفت تکنولوژی و صنعت تلفن همراه باعث شد که خطوط تلفن همراه نیز پیشرفت بسیار زیادی داشته باشد.

از اولین سیم کارت در ایران تا 1401 شمسی

این روز ها با خرید سیم کارت برای برقراری ارتباط چه داخلی و چه خارجی یکی از کارهایی است که برای همگان مقدور است. پیشرفت تکنولوژی و صنعت تلفن همراه باعث شد که خطوط تلفن همراه نیز پیشرفت بسیار زیادی داشته باشد.
سیم کارت یکی از مهمترین ابزارهایی است که هر فرد برای شروع کسب و کار و یا رابطه و حتی معرفی خود به صورت ساده احتیاج دارد. از این رو است که خیلی از افراد برای بالا بردن سطح خود به خرید سیم کارت کد 1 رو میاورند.
سیم کارت در سال ۱۹۹۱ معرفی شد. اما برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ خطوط تلفن همراه (سیم کارت) در ایران معرفی شد. که توسط روزنامه ها انجام گرفت. در ابتدا این امر مورد توجه مردم قرار نگرفت اما با تبلیغات گسترده و نیاز روز افزون مردم به این کالا و ابزار، در مدت کوتاهی بالای ۱۰۰۰۰ نفر در این پروسه ثبت نام کرده و تلفن های همراه به همراه سیم کارت های آن ها به خریداران منتقل شد. 
زمانی که تلفن همراه به عنوان یک وسیله ضروری شناخته شد، تقاضا برای ثبت نام کردن در آن بالا رفت که این امر موجب گران تر شدن قیمت خطوط تلفن همراه شد. تاریخچه سیم کارت ها یکی از مهم ترین بخش هایی می باشد که شما می توانید به آن اشاره کنید.
در ایران در ابتدا همراه اول اپراتوری بود که این خدمات را ارائه می‌داد، به مرور زمان اپراتور های دیگر با توجه به نیاز و تقاضای مردم افزایش پیدا کردند. 
دومین اپراتوری که خدمات مربوط به ثبت نام و واگذاری سیم کارت را انجام می‌داد، اپراتور ایرانسل بود. بعد از آن اپراتور های دیگر مانند تالیا و غیره سعی بر آن داشتند تا جایی در این عرصه برای خود باز کنند اما نتوانستند مانند همراه اول و ایرانسل توجه مردم را جلب کنند و خدمات مناسب ارائه دهند.

همراه اول، اولین سیم کارت ایرانی 

تاریخچه ی سیم کارت همراه اول در ایران | خرید سیم کارت همراه اول در ایران

در ابتدا اولین خط تلفن همراه، توسط مخابرات واگذار گردید. اما بعد از گذشت مدتی کوتاه مخابرات تصمیم گرفت خدمات مربوط به تلفن همراه را که قسمت ارتباطات سیار بود، به همراه اول تغییر دهد.

اولین خدمات مربوط به سیم کارت در سال ۷۳ در تهران و با واگذاری ۴ خط تلفن همراه جیبی به ریاست جمهوری آغاز شد. به مرور زمان و با توجه به نیاز کاربران متقاضیان همراه اول از سه میلیون و پانصد نفر به ۱۲۰ میلیون نفر رسید. در سایت خرید سیم کارت رند بهبودی میتوانید بهترین سیمکارت های موجود را انتخاب کنید.

در این میان سیم کارت های اعتباری توجه ویژه مخاطب را به خود جلب کردند. امروزه با توجه به پیشرفت شبکه های خطوط تلفن سرویس نسل ۳ سه به چهارم و پنجم تغییر کرده است. سیم کارت های همراه اول از جمله سیم کارت های محبوب در ایران می باشند و این اپراتور برای سیم کارت های خود ویژگی های متفاوتی قرار داده است از جمله کد های مخفی سیم کارت که راه های راحت تری را در معرفی می کند.

ایرانسل از چه سالی شروع به کار کرد؟

ایرانسل اپراتوری است که به طور رسمی به عنوان دومین ارائه دهنده خطوط تلفن همراه و سیم کارت شناخته می شود که از سال ۸۵ شروع به فعالیت کرد. با توجه به پایین بودن قیمت این سیم کارت ها ایرانسل توانست کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. 

علت افزایش درخواست سیم کارت همراه

چه چیزی باعث شد که سیم کارت و خطوط تلفن همراه متقاضی های زیادی پیدا کند؟

در ابتدای امر از آن جایی که خبر رسانی ها با توجه به تیترهای روزنامه ها انجام می شد در روزنامه ها با عنوان نخستین خط تلفن متحرک جیبی چاپ شد. اما به دلیل عجیب بودن و نا آشنا بودن مردم در ابتدا از این موضوع استقبال این نشد. بعد از گذشت چند ماه با وجود تبلیغات فراوان و نیاز سنجی و ایجاد احساس نیاز در مخاطبان، بعد از گذشته یک سال حدود ۱۰ هزار نفر برای خرید سیم کارت همراه اول اقدام به ثبت نام کردن انجام دادند و بعد از گذشت زمان و مهم بودن این موضوع بین مردم و با وجود تقاضای زیاد، قیمت سیم کارت های دائمی همراه اول را به شدت افزایش یافت.  
تقاضا در مورد خرید خط تلفن همراه و سیم کارت های دائمی و غیر دائم و اعتباری به حدی زیاد شد که امروزه با چند دقیقه زمان در سایت ایرانسل و همراه اول و اپراتور های مورد نظر می توان به راحتی سیم کارت دریافت کرد.

آلمان و شروع کننده سیستم سیم کارت ها 

در سال 1991 شرکتی آلمانی که در زمینه کارت های هوشمند فعالیت داشت اولین سیم کارت را تولید کرده و به یک شرکت که اپراتور در زمینه شبکه های بی سیم بود فروخت. که اولین شبکه ای بود که در آن تماس تلفنی انجام شد. 
سیم کارت های تولید شده در ابتدا حافظه کمی در زمینه ذخیره و نگهداری شماره های مخاطبان داشتند و بعد از آن این سیستم نیز ارتقا یافت. 
سیم کارت ها در ابتدای تولید، دارای سایز های بزرگ تر بودند و به مرور زمان اندازه آن ها به سایز های کوچک تر مانند مینی سیم و میکرو سیم تغییر یافت.

_______________________

در سایت موبایل بهبودی شرایط خرید انواع سیم کارت رند آینه ای و رند ترازویی برای علاقه مندان وجود دارد.
_______________________

دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
سیم کارت تالیا چیست؟
1402/04/14
سیم کارت تالیا چیست؟
سیم کارت تالیا یکی از اپراتورهای تلفن همراه ایران است که به دلیل ارائه خدمات با قیمت مناسب و کیفیت خوب، محبوبی
نمایندگی همراه اول
1401/09/06
نمایندگی همراه اول
همراه اول با توجه شبکه گسترده در سراسر ایران و خدمات عالی که در زمینه اینترنت و مکالمه و ارتباطات در اختیار کا
با شروع سیم کارت همراه اول آشنا شوید
1401/03/22
با شروع سیم کارت همراه اول آشنا شوید
این روز ها داشتن یک سیم کارت برای برقراری ارتباط چه داخلی و چه خارجی یکی از کارهایی است که برای همگان مقدور اس
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .