کدهای مخفی گوشی

کدهای مخفی گوشی

یک گوشی هوشمند شامل سیستم عامل (نرم افزار) و سخت افزار است. برنامه نویسان اندروید هنگامی که برنامه ای برای یک گوشی می نویسند، در آن کد های مخفی مختلفی را به کار می برند که دسترسی به آن ها بدون داشتن آگاهی امکان پذیر نیست. در ادامه به بیش از 10 کد مخفی گوشی موبایل اشاره خواهیم نمود.

کد‌های مخفی و کابرد آن‌ها در گوشی‌های هوشمند

یک گوشی هوشمند شامل سیستم عامل (نرم افزار) و سخت افزار است. برنامه نویسان اندروید هنگامی که برنامه‌ای برای یک گوشی می‌نویسند، در آن کد‌های مخفی مختلفی را به کار می‌برند که دسترسی به آن‌ها بدون داشتن آگاهی امکان پذیر نیست. این کد‌ها می‌تواند به دارنده گوشی هوشمند کمک کرده تا ویژگی‌های مختلف گوشی خود را بررسی کرده و یا راه آسان تری برای دسترسی به منو‌های مختلف داشته باشد.
بعضی از این کد‌ها در بین گوشی‌های مختلف یکسان است اما امکان دارد برنامه نویس هر شرکت بخواهد تفاوت‌هایی در این کد‌ها ایجاد کند. و یا اینکه برخی از آن‌ها در گوشی‌های دیگر کاربردی نداشته باشد. در ادامه این مقاله از سایت خرید سیم کارت موبایل بهبودی به بررسی آنها میپردازیم.

کد‌های مخفی در گوشی‌های سامسونگ

شرکت سامسونگ کد‌هایی اضافه تر برای کد‌های مخفی خود انتخاب کرده است. استفاده از این کد‌ها در صورتی است که فرد آکاهی و آشنایی کامل به نحوه استفاده از آن داشته باشد در غیر این صورت امکان دارد ضرر جبران ناپذیری را به دستگاه خود وارد کند. در این مقاله به کدهای مخفی گوشی سامسونگ نیز خواهیم پرداخت.

کد‌های مخفی که در گوشی‌های مختلف چه کابردی دارد؟

این کد‌ها انواع مختلف دارد مانند، کد‌هایی که برای گرفتن اطلاعات از گوشی استفاده می‌شود. کدهایی که برای گرفتن پشتیبانی استفاده می‌شود و کد‌هایی که برای تست گوشی هستند و غیره. برخی از این کد‌ها را می‌توان برای سیم کارت هم استفاده کرد و کد‌های مخفی سیم کارت در برخی از زمینه‌ها می‌تواند به شما کمک کند. در ادامه به کدهایی که برای گوشی‌های مختلف کاربرد دارد اشاره خواهیم نمود.

کد های مخفی گوشی | کد های مخفی همراه اول

کد جنرال یا عمومی

تعدادی از کدها عمومی بوده و تقریبا می‌توان گفت برای تمام گوشی‌ها و سیم کارت‌ها یکسان است. در زیر 14 تا از پر استفاده ترین کدها عمومی مخفی گوشی که احتمالا از آنها خبر نداشتید را آورده ایم. این کدها حتی کدهای مخفی گوشی شیائومی نیز هستند.

کدکاربرد
#۰۶#* این کد برای نشان دادن IMEI (سریال تلفن همراه) استفاده می‌شود.
*#*#۳۴۹۷۱۵۳۹#*#* تمامی مشخصات دوربین تلفن همراه
*#*#۴۶۳۶#*#* منوی اطلاعات تلفن هوشمند را نمایش می‌دهد.
*#*#۴۴۳۳۶#*#* زمان ساخته شدن تلفن همراه و زمان به روز رسانی شدن را نمایش می‌دهد.
*#*#۱۱۱۱#*#* FTA را نمایش می‌دهد که نسخه‌ای از نرم افزار است
*#*#۲۲۲۲#*#* FTA را نمایش می‌دهد که نسخه‌ای از سخت افزار است
*#*#۲۳۲۳۳۷#*#* آدرس بلو توث را به نمایش می‌گذارد
*#*#۲۳۲۳۳۸#*#* Mac آدرس wifi
#۷۴۶۵۶۲۵#* برای اطلاع از قفل گوشی و وضعیت آن
*#*#۱۲۳۴#*#* PDA
۳۶۹#*#۱۲۵۸۰* این کد برای اطلاعات و مشخصات نرم و سخت افزار استفاده می‌شود.
*#*#۳۲۶۴#*#* RAM و نسخه فعلی آن را نمایش می‌دهد.
#*#۰* منویی برای اطلاعات تلفن هوشمند
*#*#۲۶۶۳#*#* نسخه ی صفحه تاچ و لمسی را نمایش می‌دهد.

کد بک آپ یا گرفتن نسخه پشتیبان

آیا برای شماهم اتفاق افتاده است که تمام اطلاعات گوشی خود را از دست داده یا سر اشتباهی پاک کرده باشید، اصلا نگران نبایشید. با شماره گیری کد *#*#*#۶۶۳۲۸۲*۲۵۵*#۲۷۳۲۸۲*#* می‌توانید از تمام اطلاعات صوتی، تصویری و ویدویی تلفن همراه خود بک آپ بگیرید.

کد‌های مخفی هک گوشی

تعدادی از افراد سودجو با عناوینی همچون کدهای مخفی هک گوشی و روش‌های هک کردن گوشی، قصد سودجویی و کسب درآمد از این راه را داند. بگذارید خیالتان را راحت کنم. هیچ کد مخفی برای هک گوشی کسی تا زمانی که نتوانید گوشی شخص را بگیرید وجود ندارد. در صورت اینکه بتوانید گوشی شخص را گرفته و به صورت غیر قانونی قصد دسترسی یا هک گوشی او را داشته باشید، در صورت متوجه شدن شخص مورد نظر و شکایت از شما، علاوه بر پرداخت مبلغ سنگین به حبس نیز محکوم می‌شوید.

کد مخفی برای گرفتن تست

سازندگان تلفن همراه، 17 کد مخفی برای گرفتن تست‌های مختلف در موبایل قرار داده اند. با استفاده از این کدها به راحتی می‌توانید از موارد دلخواه خود با دقت بالا تست بگیرید. این کدها در دسته کد‌های کاربردی موبایل قرار دارند.

کدکاربرد
*#*#۱۹۷۳۲۸۶۴۰#*#*این کد تست را برای گوشی اکتیو و فعال می‌کند.
*#*#۲۳۲۳۳۹#*#* این کد وای فا تلفن همراه را تست می‌کند.
*#*#۰۸۴۲#*#* کاربرد این کد در تست کردن روشنایی صفحه است.
*#*#۲۶۶۴#*#* صفحه لمسی خود را می‌توان با این کد تست کرد.
*#*#۲۳۲۳۳۱#*#* بلوتوث
*#*#۷۲۶۲۶۲۶#*#* تمامی اطلاعات شبکه را تست کنید.
*#*#۱۴۷۲۳۶۵#*#* تست جی پی اس (gps) به صورت سریع
*#*#۱۵۷۵#*#* برای تست کردن جی پی اس به صورت کامل کابرد دارد.
*#*#۰۲۸۳#*#* Loopback یا لوپ بک را تست کنید.
*#*#*#۰*#* تست کردن ال سی دی گوشی
*#*#۰۲۸۹#*#* صدا را می‌توان با این تست سنجید.
#۰۲۲۸#* باتری دستگاه را با این کد تست کنید و از سلامت آن مطمئن شوید.
*#*#۰۵۸۸#*#* حسگر و تست مجاورت آن
#۶۷#* دایورت شدن تماس (انتقال تماس) را تست کنید و یا بررسی کنید که تماس‌های شما در صورت خاموش بودن دستگاه و یا در دسترس نبودن دایورت می‌شود یا خیر.
#۶۱#* از این کد برای بررسی کردن کامل تر اطلاعات دایورت استفاده کنید.
*#*#۷۵۹۴#*#* خاموش شدن تلفن همراه
۴۳#* کال ویتینگ یا فعال شدن حالت انتظار تماس. جزو کد‌های مخفی گوشی برای تماس شناخته می‌شود.

کد‌هایی که استفاده آن‌ها توصیه نمی شود

یه سری از کدها نیز به هیچ عنوان استفاده از آنها توصیه نمی شود. اما برای در جریان گذاشتن کامل شما از کدهای مخفی گوشی آن کد را برای شما آنها را بیان کرده ایم. یکی آن کدها *#*#۷۷۸۰#*#* Reset factory یا برگرداندن به حالت تنظیمات کارخانه است که در آن تمامی اطلاعات گوشی هوشمند شما پاک خواهد شد.
 آشنایی با انواع کد های گوشی | آشنایی با کد های مربوط به همراه اول

کد مخفی اختصاصی برای گوش‌های مدل سامسونگ

اگر تلفن هوشمند شما، سامسونگ است می‌توانید با شماره گیری #*۰#* تست بسیار کاربردی و کلی از تلفن خود بگیرید.
کد #06#*
این کد در تمامی برند‌های تجاری قابل استفاده است و IMEI را نشان می‌دهد. این شماره سریال که روی گوشی و جعبه تلفن شما یکسان است، برای هر گوشی هوشمند متفاوت است.
کد *#0*#
همان طور که گفته شد کد *#0*#به شما امکان تست تلفن همراهتان را می‌دهد. در این تست، رنگ‌ها ، بلندگو‌ها ، صفحه ال سی دی و ... قابل بررسی است.
کد *#1111#
اطلاعاتی در مورد نسخه سیستم عامل تلفن می‌دهد.
کد مخفی *#7353#
دستور فوق این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان دوربین، ویبره و صدای گوشی و سنسور‌هایی دیگر را مورد بررسی قرار داد.
کد *#0228#
کد بسیار کاربردی بالا به شما در مورد وضعیت باتری، سطح آن، درجه حرارت و ولتاژ اطلاعات می‌دهد.
کد *#34971539#
اگر بخواهید اطلاعاتی در مودر سیستم عامل CAMERA یا دوربین خود داشته باشید، بهتر است ازین کد استفاده کند تا تمامی اطلاعات را به صورت کامل در صفحه گوشی خود ببینید.
کد دستوری *#22558463#
اگر بخواهید اطلاعات زمان تماس خود را به طور کامل پاک کرده و ریست کنید از این کد می‌توانید استفاده کنید.

کد‌های مخفی تخصصی برای انتقال تماس (دایورت)

برای فعال کردن دایورت از کد #09121234567*21* استفاده کنید و برای غیر فعال شدن دایورت بهتر از از کد #21# استفاده کنید تا تمامی انتقال تماس‌ها غیر فعال شود.
اگر بخواهید تلفن خود را ا ز دسترس خارج کرده و یا از شبکه خارج کنید میتوانید از کدهای زیر استفاده کنید.
#094*21*
#0256*21*

دایورت مخفی خط همراه اول

یکی از قابلیت‌های مهمی که همراه اول در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد، امکان انتقال تماس است. پس از خرید سیم کارت همراه اول، ممکن است در موقعیت‌های مختلف قادر به پاسخگویی نباشید؛ این امر بیشتر برای کسانی که رخ می‌دهد که پر مشغله هستند و تمایل دارند که تماس دریافتی شان به صورت اتوماتیک به خط دیگری انتقال یابد. شما می‌توانید با کمک خدمات همراه اول به بهترین شکل ممکن تماس‌های خود را مدیریت کنید. در ادامه به روش‌های مختلف جهت دایورت مخفی خط تلفن همراه می‌پردازیم.

کدهای مخفی دایورت همراه اول

جهت فعال سازی قابلیت دایورت خط همراه اول، دو راه وجود دارد. در روش اول از کد دستوری #243*10* جهت فعال سازی دایورت مخفی خط استفاده می‌کنید. پس از شماره گیری کد مورد نظر، جهت فعال کردن سرویس انتقال مکالمه عدد 1 را ارسال کنید. نتیجه نهایی در قالب پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
در روش دوم کافی است کد 243 را به شماره 0098 ارسال کنید. پس از ارسال این کد در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات، پیامکی مبنی بر فعال شدن قابلیت دایورت تماس برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید قابلیت دایورت را غیر فعال کنید؛ می‌توانید از کد دستوری #002## یا #243*10* استفاده کنید. همچنین می‌توانید کد 243 را به شماره 009810 ارسال کنید.

کد مخفی گوشی تلفن همراه

دایورت پیامک گوشی ساده و دایورت مخفی اس ام اس

اپراتور همراه اول امکان دایورت پیامک‌ها را به سادگی برای شما فراهم کرده است. حتی می‌توانید علاوه بر دایورت، یک کپی از پیامک‌ها را به یک خط تلفن دیگر ارسال کنید. در واقع دریافت پیامک در دو گوشی از این طریق به سادگی امکان پذیر می‌شود. اگر به دنبال کد دایورت اس ام اس بدون نرم افزار همراه اول هستید، باید کد *10*#31 را شماره گیری کنید. پس از اجرای کد، اطلاعاتی اعم از کپی پیام، اعلام وضعیت بسته و انتقال پیامک برای شما نمایش داده می‌شود. پس از وارد کردن شماره مدنظر می‌توانید از سیستم انتقال و کپی پیامک به یک شماره تلفن دیگر، استفاده کنید. لازم است بدانید که این کد دستوری رایگان نیست و ماهانه 500 تومان برای شما هزینه خواهد شد.

کدهای مخفی دایورت پیامک همراه اول

پس از فعال کردن امکان انتقال پیامک، از کد دستوری *21* شماره‌ی مقصدCall# برای دایورت در حالت عادی، *61* شماره‌ی مقصدCall# برای زمانی که خط اشغال است، *67* شماره‌ی مقصدCall# در صورت در دسترس نبودن و *62* شماره‌ی مقصدCall# در صورت پاسخگو نبودن، استفاده کنید. شماره مقصد، شماره همان خط تلفنی است که می‌خواهید تماس‌ها یا پیامک‌ها به آن منتقل شود. call هم همان دکمه تماس کیبورد است.

دایورت مخفی پیامک با استفاده از نرم افزار

جهت دایورت مخفی پیامک و انتقال آن به خطی دیگر باید از نرم افزارهایی نظیر sms forwarder استفاده کنید. این نرم افزار قابلیت‌های فراوانی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که پس از دریافت هر پیامک، یک نسخه از آن را به شماره تلفن مدنظر خود منتقل کنید. یکی از امکانات جالب آن همان دایورت مخفی پیامک است. در واقع بدون این که کسی از وجود نرم افزار بر روی گوشی آگاه شود، می‌توانید از این قابلیت استفاده کرده و نسخه‌های دایورت پنهان شده داشته باشید.

کد مخفی تماس ناشناس

شما می‌توانید با استفاده از کدهای مخفی برای تماس، شماره موبایل خود را مخفی کنید تا به شکل ناشناس نمایش داده شود. از این طریق می‌توانید شماره خود را مخفی کنید تا به دست افراد غریبه نیفتد. یکی از سریع ترین و آسان ترین راه‌ها استفاده از کدهای مخفی برای تماس است. کد 67* را شماره گیری کرده و شماره تلفن مدنظر را در ادامه وارد کنید. اگر از خط همراه اول استفاده می‌کنید؛ متاسفانه امکان استفاده از کد تماس ناشناس همراه اول وجود ندارد. باید یک شماره مجازی و بدون ردیابی خریداری کنید. شما می‌توانید با پرداخت یک هزینه پایین شماره ناشناس دریافت کنید.

کد شنیدن مکالمه‌های قبلی و کد شنود تماس همراه اول

بسیاری از افراد به دنبال کد شنیدن مکالمه‌های قبلی همراه اول هستند. دسترسی به مکالمات گذشته و گوش دادن به آن‌ها ، دغدغه بسیاری از افراد است. برای دریافت فایل صوتی مکالمات همراه اول می‌توانید بدون نیاز به دستور قضایی به اداره مشترکین و نمایندگی‌های همراه اول مراجعه کنید. می‌توانید از این طریق پرینت تماس‌ها را به همراه تاریخ و شماره مقصد داشته باشید. صاحب سیمکارت با ارائه مدارک شناسایی می‌تواند ریز مکالمات 3 روز اخیر را داشته باشد. در واقع امکان استفاده از کد شنیدن مکالمه‌های قبلی همراه اول وجود ندارد.

کد‌های مخفی کاربردی در آیفون و‌ای او اس

همانند اندروید کد * # ۰۶ # برای نمایش دادن IMEI و شماره سریال استفاده می‌شود؛ که یکتا بوده و در هیچ گوشی تکراری نمی باشد.

کد * ۳۰۰۱ # ۱۲۳۴۵ # *
این کد مخفی تمامی تنظیمات و اطلاعات ایفون را در اختیار شما می‌گذارد.

کد * # ۶۷ #
با کد فوق می‌توان انتقال تماس را فعال کرد.

کد * # ۲۱ #
این کد می‌تواند به شما امکان دیدن اطلاعات انتقال تماس را نمایش دهد.

کد* # ۶۱ #
برای آگاهی از MISS CALL‌ها و تماس از دست رفته از این کد استفاده کنید.

کد * ۴۳ #
برای فعال کردن انتظار مکالمه و تماس از کد بالا استفاده کرده و برای لغو آن # ۴۳ # را استفاده کنید.

کد مخفی *#06#

کد‌های مخفی برند هواوی

در زیر نیز کدهای مخفی اختصاصی برند هواوی را شرح داده ایم. لازم به ذکر است که کدهای مخفی شرکت هواوی در همه ی گوشی‌های آن جواب نمی دهد.

*#*#۲۸۴۶۵۷۹#*#* تنظیمات پیش رفته
*#*#۱۳۵۷۹۴۶#*#* EMUI و شناسه دستگاه
*#*#۰۰۰۰#*#* اطلاعات همه جانبه گوشی را نمایش می‌دهد.
*#*#۲۳۲۳۳۸#*#* MAC ادرس WIFI
*#*#۱۴۷۲۳۶۵#*#* GPS را تست کنید
*#۲۸۴۶#* تست صفحه ال سی دی
*#*#۲۸۴۶#*#* صدا را تست کنید
*#*#۴۲۶#*#* تست کردن خطا‌های موجود
*#*#۰۸۴۲#*#* روشنایی صفحه و ویبره و لرزش دستگاه

خرید سیم کارت‌های همراه اول

سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول با شماره‌هایی خاص و قیمت مناسب به فروش می‌رسند. امکان خرید سیم کارت کد ۲ همراه اول، خرید سیم کارت کد همراه اول و ... به صورت آنلاین و حضوری وجود دارد. یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده هنگام خرید سیم کارت کد 1 میزان رندی شماره می‌باشد؛ سیم کارت رند همراه اول از ارزش بسیار بالائی برخوردار هستند. جهت خرید سیم کارت کارکرده و سیم کارت صفر همراه اول میتوانید به سایت بهبودی موبایل مراجعه کنید.

___________________________

اگر علاقه‌مند به خرید خط سیم کارت کد 1 ارزان هستید میتوانید از خدمات موبایل بهبودی بهره‌ند شوید.
___________________________

دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
اولین سیم کارت بازیافتی جهان توسط شرکت honest تولید شد
1402/05/16
اولین سیم کارت بازیافتی جهان توسط شرکت honest تولید شد
هانست موبایل (Honest Mobile) یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات سیم کارت، برای اولین بار در دنیا سیم کارت قا
آشنایی با آنچه در سیم کارت ذخیره می‌شود
1402/05/10
آشنایی با آنچه در سیم کارت ذخیره می‌شود
آیا نمی دانید چه چیزی در سیم کارت ذخیره می شود ؟ این سوال به هیچ وجه برای ما تعجب آور نیست. از این گذشته، اکثر
سیم کارت بین المللی چیست؟
1402/04/17
سیم کارت بین المللی چیست؟
سیم کارت بین المللی، یک نوع سیم کارت است که می‌تواند در کشورهای مختلف جهان استفاده شود. این سیم کارت به کاربر
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .