معرفی بهترین نرم افزار های موبایل

معرفی بهترین نرم افزار های موبایل

با پیشرفت تکنولوژی و تمایل مردم به زندگی دیجیتالی، کم کم گوشی‌های هوشمند راه خود را در زندگی افراد پیدا کردند که منجر به تغییرات بزرگی در زندگی آن‌ها شد...

معرفی نرم افزارهای کاربردی موبایل

با پیشرفت تکنولوژی و تمایل مردم به زندگی دیجیتالی، کم کم گوشی‌های هوشمند راه خود را در زندگی افراد پیدا کردند که منجر به تغییرات بزرگی در زندگی آن‌ها شد. این تغییرات تا جایی پیش رفت که افراد حتی برای کوچک‌ترین کارهای روزمره‌شان مانند پرداخت قبوض به گوشی روی ‌آورند. افراد برای انجام این کارها نیاز به نرم افزارهای موبایل دارند که در ادامه این محتوا به معرفی نرم افزارهای کاربردی موبایل خواهیم پرداخت.

نرم افزار چیست؟

نرم افزار یک کلمه انگلیسی است که معنای گردآوری دستورالعمل و داده‌ها را می‌دهد تا به رایانه و موبایل بگوید «چگونه کار کن». 
نرم افزار موبایل یا همان اپ، بر روی سیستم عامل موبایل نصب می‌شود تا خدماتی را به فرد ارائه دهد. مهم‌ترین آن‌ها نرم‌افزارهای کاربردی، عملیاتی، کاتولوگ‌ها و سیستم‌های اطلاع ‌رسانی است. شاید دانستن این نکته ضروری باشد که بدانید نرم افزارهای موبایل نیاز به  کدنویسی و طراحی گرافیک دارند، از سویی دیگر وب‌سرویس‌هایی برای ارتباط نرم‌ افزارهای کاربردی موبایل با سامانه‌های آنلاین نیز وجود دارد که قابل طراحی هستند. 
نکته دیگر آن‌که نرم افزارها با توجه به سیستم عامل موبایل طراحی می‌شوند که معمولا برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل استفاده هستند. با این حال ما بیشتر با نرم افزارهای کاربردی موبایل سر و کار داریم که آن‌ها را برای کارهای شخصی بر روی گوشی های خود نصب می کنیم. 

معرفی بهترین نرم افزارهای موبایل | معرفی اپلیکشن های کاربردی

"جهت خرید سیم کارت همراه اول رند به صفحه ی لیست سیم کارت مراجعه فرمایید."

چگونه از نرم افزارهای موبایل استفاده کنیم؟

مهم‌ترین چیزی که برای استفاده از نرم افزارهای کاربردی به آن نیاز داریم، دسترسی به اینترنت است چرا که ابتدا باید بتوانید آن‌ها را دانلود و سپس نصب کنید. دلیل دیگر آن‌که تعداد معدودی از نرم‌افزارها به صورت آفلاین کار می‌کنند و مابقی نرم‌افزارها به صورت آنلاین کار می‌کنند. 
مهم‌ترین نکته‌ای که در استفاده از نرم افزارهای کاربردی موبایل باید به آن توجه کرد آن است که هر سیستم عاملی برای خود فروشگاه نرم افزار موبایل دارد. درست متوجه شدید سیستم‌ عامل‌های اندروید، اپل، مایکروسافت و بلک بری از «app store» جداگانه برای خود استفاده می‌کنند. وب‌سایت‌های مختلفی برای ارائه نرم‌ افزارهای موبایل وجود دارد اما شما باید از اپ استور مخصوص گوشی خود استفاده کنید. در بسیاری از گوشی ها کد های مخفی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید، کدهای گوشی نوعی میانبر برای شما به شمار می رود.

چه داده‌ هایی به وسیله نرم افزار موبایل خوانده می‌ شود؟

هنگام دانلود یک نرم افزار، اپ استور از شما سوالاتی می‌پرسد تا اجازه دسترسی به قسمت‌های مختلف دستگاه شما را پیدا کند، حتی ممکن است برخی از نرم افزارهای کاربردی قابلیت دسترسی به قسمت‌های زیر را نیز پیدا کنند:

  • دسترسی به Call Log
  • دسترسی به دیتاهای اینترنت
  • دسترسی به دیتاهای یادداشت‌شده
  • دسترسی به شماره‌های تماس و آدرس ایمیل
  • دسترسی به دیتاهای مربوط به مکان‌یابی شما

جالب است بدانید که بعضی از نرم افزارهای موبایل تنها به داده‌های خاصی برای راه‌اندازی نیاز دارند اما برخی دیگر به صورت جاسوسی طراحی شده‌اند تا بتوانند اطلاعات را به صورت نامحسوس به دست بیاورند، بنابراین اگر با گوشی خود اطلاعات مهمی جا‌به‌جا می‌کنید، در نصب نرم افزارها محتاط باشید.

مهم‌ ترین نرم افزارهای کاربردی موبایل

از مهم‌ترین نرم‌افزارهای کاربردی که برای موبایل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرم افزار ضبط صدا
  • نرم افزار Greenify
  • نرم افزارهای همراه بانک
  • نرم افزارهای ارتباطی و اجتماعی
  • نرم افزاری اشتراک‌گذاری عکس
  • نرم افزار دانلود عکس از اینستاگرام

سخن پایانی

در این محتوا سعی کردیم تا به معرفی نرم افزارهای کاربردی موبایل بپردازیم و شما را با مهم‌ترین آن‌ها آشنا کنیم. این تنکته را توجه داشته باشید که قصد دانلود نرم افزار از وب را به جای اپ استور دارید، مراقب باشید تا دسترسی‌های کامل را به آن‌ها ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
معرفی بهترین نرم افزار های موبایل
1401/04/07
معرفی بهترین نرم افزار های موبایل
با پیشرفت تکنولوژی و تمایل مردم به زندگی دیجیتالی، کم کم گوشی‌های هوشمند راه خود را در زندگی افراد پیدا کردند
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .