معرفی پیش شماره مناطق استان تهران

معرفی پیش شماره مناطق استان تهران

هرکدام از مناطق تهران دارای پیش شماره مختص به خود میباشند که آگاهی و دانستن این پیش شماره ها میتواند در مواردی که شماره ای ناشناس با شما تماس گرفته است کمک کننده باشد. همراه اول تهران را به 8 منطقه تقسیم بندی کرده و مطابق آن برای هر منطقه کد مختص آن را ارائه داده است.

معرفی پیش شماره مناطق استان تهران

حتما برای شما هم پیش آمده که شماره ای نا آشنا را بر روی تلفن همراه یا منزل خود مشاهده کنید. در بسیاری اوقات شاهد پیش شماره هایی هستیم که اصلا برای ما آشنا نیست. این که با پیش شماره مناطق استان تهران آشنایی داشته باشید، در بسیاری از مواقع به شما کمک خواهد کرد. اپراتور همراه اول پیش شماره های خود را به 10 کد تقسیم می کند. این 10 کد متعلق به 8 منطقه مختلف هستند. اکثر پیش شماره های همراه اول با 091 آغاز می شوند. هر پیش شماره به یک یا چند استان کم جمعیت تعلق می گیرد. پیش شماره های ۰۹۹۲، ۰۹۱۰، ۰۹۹۱، ۰۹۹۰ سراسری هستند.

تاریخچه همراه اول و پیش شماره مناطق استان تهران

اولین سری پیش شماره مناطق استان تهران و ایران با ۰۹۱۱ بود. تاریخ تلفن همراه ایران با اوّلین سری پیش‌شماره واگذار شده همراه اول آغاز شد. پس از اتمام پیش شماره 0911 در سال 1380، توزیع سیم کارت با پیش شماره 0913 شروع شد. فرمت شماره گذاری در دی ماه سال 1382 جهت منطقه سازی پیش شماره‌های همراه اول طی یک فراخوان، به 091X تغییر کرد. همراه اول پیش شماره 0910 را به عنوان یک سیم کارت دائمی با مبلغی مناسب تر از سیم کارت های رایج با پیش شماره0910X  توزیع کرد. این سیم کارت ها دارای محدودیت قبض می باشند و برای هر منطقه از کد همان در حرف X استفاده می شود. در سال 1386 به دلیل عدم استقبال، پیش شماره 0910 برای سیم کارت های اعتباری نیز عرضه شد.

پیش شماره های استان های ایران متفاوت بوده.

پیش شماره 0914 همراه اول

از پیش شماره های تلفن برای تفکیک محدوده های مکانی مختلف در ارتباطات تلفنی استفاده می شود. پیش شماره مناطق استان تهران معمولا 3 یا 4 رقمی است. پیش شماره های شهری برای مناطق مختلف یک شهر در سیستم تلفن ثابت، کاربرد دارند. پیش شماره های بین شهری برای مناطقی که مساحتی حدودا به اندازه یک شهر دارند، در نظر گرفته می شود. این نوع پیش شماره ها با صفر شروع شده و تعداد رقم های آن متفاوت است. پیش شماره های بین المللی برای کشورهای مختلف در نظر گرفته شده و با دو صفر شروع می شوند.

کد های خطوط موبایل همراه اول، به هشت منطقه تقسیم می شوند. هر منطقه شامل یک استان مرکزی و تعدادی استان تابعه می شود که دارای کد اختصاصی می باشند. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، کد 0919 مختص خطوط اعتباری و 0910 به صورت دائمی و اعتباری به فروش می رسد. کد های 0915 و 0912 نیز 5 استان کشور را پوشش می دهند. کد 0914 متعلق به استان های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی می باشد.

خرید اقساطی سیم کارت های همراه اول یکی از روش های بصرفه و راحت برای دریافت سیم کارت همراه اول میباشد؛ جهت خرید سیم کارت قسطی میتوانید با مراجعه غیرحضوری به سایت های معتبر که در این زمین فعالیت دارند اقدام به دریافت سیم کارت قسطی کنید و سرمایه گذاری پر سودی داشته باشید.

سیم کارت کد 1 و پیش شماره 0917 همراه اول

0917 یکی از پیش شماره های همراه اول است که به صورت سیم کارت های اعتباری و دائمی ارائه می شود. برای آگاهی بیشتر نسبت به پیش شماره مناطق استان تهران لازم است بدانید 0917 متعلق به استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان و بوشهر می باشد. سیم کارت های همراه اول از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ به خصوص سیم کارت کد 1 که از اعتبار اجتماعی بالایی برخوردار است و برای برندینگ و کارهای تجاری بسیار مناسب می باشد.
سیم کارت های کد 1 یکی از انواع سیم کارت ها میباشد که در دسته گران ترین سیم کارت ها قرار دارد؛ یکی از انواع پیش شماره های گران در میان سیم کارت های کد 1، پیش شماره 0912 است. برای خرید سیم کارت 0912 کد 1 شما باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید.

سیم کارت های کد 1 از ارزش بسیار بالائیی برخوردار هستند.

پیش شماره همراه اول قزوین و پیش شماره همراه اول تبریز

پیش شماره تبریز و آذربایجان شرقی با 0914 آغاز می شود. پیش شماره همراه اول قزوین نیز 0912 می باشد. در صورتی که به دنبال قیمت سیم کارت همراه اول با این پیش شماره ها می باشید، باید به مواردی مانند رند بودن یا رند نبودن سیم کارت چرا که سیم کارت رند از ارزش بالاتری برخوردار است، وضعیت آن که صفر است یا کارکرده، توجه داشته باشید.

پیش شماره 0918 همراه اول مال کجاست؟

پپیش شماره 0918 متعلق به استان های کرمانشاه، مرکزی، ایلام، کردستان و همدان می باشد که به صورت اعتباری و دائمی عرضه می شود. این پیش شماره قیمت مناسبی دارد و به راحتی قابل خرید است. لازم به ذکر است که خرید سیم کارت 0918 همراه اول برای افراد غیر بومی امکان پذیر نیست.

خرید سیم کارت کد 1

برای خرید سیم کارت کد 1 تهران یا شهرستان ها حتما از افراد متخصص کمک بگیرید. پیش شماره های همراه اول از نظر کیفیت مکالمه، اینترنت و تعرفه با یکدیگر تفاوتی ندارند. اما سیم کارت کد 1 به خصوص اگر صفر باشد، ارزش بالایی دارد. زیرا این نوع سیم کارت پیامک یا تماسی که مربوط به مالک قبلی است دریافت نمی کند و در هیچ یک از شبکه های اجتماعی وجود ندارد. همچنین این نوع سیم کارت به بهبودی موبایل کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 2
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
میلاد
پیش شماره 0915 برای کجاست؟
رضا
تبریز فقط پیش شماره 0914 داره؟
مطالب مرتبط
اولین سیم کارت بازیافتی جهان توسط شرکت honest تولید شد
1402/05/16
اولین سیم کارت بازیافتی جهان توسط شرکت honest تولید شد
هانست موبایل (Honest Mobile) یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات سیم کارت، برای اولین بار در دنیا سیم کارت قا
آشنایی با آنچه در سیم کارت ذخیره می‌شود
1402/05/10
آشنایی با آنچه در سیم کارت ذخیره می‌شود
آیا نمی دانید چه چیزی در سیم کارت ذخیره می شود ؟ این سوال به هیچ وجه برای ما تعجب آور نیست. از این گذشته، اکثر
سیم کارت بین المللی چیست؟
1402/04/17
سیم کارت بین المللی چیست؟
سیم کارت بین المللی، یک نوع سیم کارت است که می‌تواند در کشورهای مختلف جهان استفاده شود. این سیم کارت به کاربر
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .