نکات مهم در خرید سیم کارت 0912

نکات مهم در خرید سیم کارت 0912

در خرید سیم کارت همراه اول نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمایید اگر به دنبال خرید سیم کارت بدون دردسر هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید سیم کارت 0912 همراه اول

سیم کارت 0912 یکی از پر طرفدارترین سیم کارت‌ها بین خطوط دیگر در اپراتورهای مختلف و حتی دیگر سیم کارت‌های همراه اول با پیش شماره‌های مختلف می‌باشد. این سیم کارت با پیش شماره (0912) از اولین سیم کارت‌هایی بوده است که در مخابرات ایران به فروش رسید.

در زمان‌هایی که اولین سیم کارت‌های همراه اول به تازگی وارد بازار شده بودند، قیمت پایینی داشته اند و نتوانستند نظر مخاطبان را به خوبی جلب کنند. به همین دلیل توجه آن چنینی به این سیم کارت‌ها نمیشد اما با مرور زمان، مخصوصا در سال‌های اخیر این سیم کارت از گران ترین سیم کارت‌های موجود در ایران تعریف شده اند که بسیاری از فروشندگان سیم کارت با قیمت‌های باورنکردنی و میلیارد تومانی در بازار، در حال خرید و فروش آن می‌باشند.

نکات خرید سیم کارت 0912 همراه اول

مزایای سیم کارت همراه اول

با استفاده از سیم کارت‌های 0912 شما می‌توانید وام دریافت کنید. می‌توانید اعتبار برای خود بخرید، به کسب و کار خود کلاس کاری بدهید و .... به همین دلیل سیم کارت همراه اول 0912 مخصوصا سیم کارت 0912 کد 0 مورد توجه بیشتری نسبت به سال‌ها قبل قرار گرفته و بسیار اهمیت دارد در هنگام خرید و فروش این سیم کارت، موارد حائز اهمیت بسیار مهمی را رعایت نمایید تا پس از خرید دچار مشکل نشوید. این موارد عبارت اند از:

  • خرید سیم کارت در مراکز معتبر
  • انتقال سیم کارت در دفاتر پیشخوان و یا امور مشترکین
  • اطمینان از صحت انتقال سیم کارت

خرید سیم کارت در مراکز معتبر

خرید سیم کارت‌های همراه اول از 2 طریق قابل انجام است. اولی توسط دلال‌های خرید و فروش سیم کارت و دومین نوع خرید توسط مراکز معتبر خرید و فروش سیم کارت مانند مجموعه بهبودی موبایل انجام می‌گیرد. حتما در هنگام خرید سیم کارت به مراکز معتبر مراجعه فرمایید تا سیم کارت شما اعتبار و یا گارانتی داشته باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل، پشتوانه‌ای برای پیگیری مسائل خود بتوانید پیدا کنید.

انتقال سیم کارت در دفاتر پیشخوان و یا امور مشترکین

برخی از فروشگاه‌های خرید و فروش سیم کارت، خودشان نمایندگی انتقال سیم کارت را بر عهده دارند. اما بهتر است برای انتقال سیم کارت حتما به دفاتر و یا نمایندگی‌های فروش سیم کارت مراجعه فرمایید تا دراین دفاتر، تمام مدارک فروشنده و تمام مدارک خریدار به خوبی چک شود و در صورت عدم رعایت قوانین، از ضرر شما جلوگیری شود.

اطمینان از صحت انتقال سیم کارت

پس از دریافت سیم کارت شما می‌توانید با نصب برنامه همراه من در گوشی همراه خود، از انتقال سیم کارت بنام خود اطمینان حاصل نمایید و یا با ارسال کد ملی خود به شماره 3000150 از انتقال سیم کارت خود از صحت انتقال سیم کارت اطمینان حاصل نمایید.

سیم کارت همراه اول با پیش شماره 0912

نکات مهم خرید سیم کارت

در هنگام خرید سیم کارت همراه اول به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سیم کارت‌های 0912 به 2 بخش اساسی سیم کارت‌های کارکرده و سیم کارت صفر تقسیم می‌شوند. سیم کارت‌های کارکرده متعلق به شخص دیگری می‌باشند که شما از آنها سیم کارت را خریداری می‌کنید. اما سیم کارت‌های صفر سیم، کارت‌هایی هستند که تا به حال استفاده نشده اند.

در خرید سیم کارت حتما اطمینان حاصل نمایید که سیم کارت شما کدام یک از این سیم کارت‌ها است، کارکرده است و یا صفر. در صورتی که سیم کارت صفر نیاز دارید حتما به فروشنده قید کنید که سیم کارتتان صفر باشد و از دفاتر پیشخوان دولت این مورد را استعلام بگیرید که این سیم کارت به چه مدت است که خاموش است و آخرین تماس‌های آن به چه تاریخی بر میگردد.

از خرید سیم کارت‌هایی که چندین بار پشت سر هم منتقل شده اند خود دارید کنید؛ هر چند اگر نسبت به سیم کارت‌های دیگر قیمت مناسب‌تری داشتند. همچنین قبل از خرید سیم کارت، قبض آن را چک کنید. در صورتی که بدهی زیادی دارد از خرید آن اجتناب کنید و یا از فروشنده درخواست کنید تا قبض را کامل پرداخت کند. در نهایت نیز قبل از خرید سیم کارت 0912 همراه اول، تحقیق و بررسی‌های لازم را از فروشگاه به عمل آورید؛ و اطمینان حاصل کنید که این فروشگاه چقدر اعتبار دارد.

سیم کارت‌های همراه اول با قیمت‌های بالایی در حال خرید و فروش است به همین دلیل بسیار اهمت دارد که در هنگام خرید سیم کارت 0912 به برخی نکات توجه نمایید تا دچار ضرر نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 2
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
نفس
خرید سیم کارتم اینهمه نکته داشت که ما نمیدونستیم!
اهورا
برای اطمینان از صحت انتقال سیم کارت، کدملیمو به شماره ای که گفتید فرستادم.
مطالب مرتبط
گرانترین سیم کارت های همراه اول
1402/06/05
گرانترین سیم کارت های همراه اول
رندترین سیم کارت ها می توانند گرانترین سیم کارت ها نیز باشند. شاید باور این موضوع بسیار سخت باشد که گرانترین س
نکات مهم در خرید سیم کارت 0912
1402/05/02
نکات مهم در خرید سیم کارت 0912
در خرید سیم کارت همراه اول نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمایید اگر به دنبال خرید سیم کارت بدون دردسر
مالکیت سیم کارت
1401/12/03
مالکیت سیم کارت
کودکان و نوجوانان زیر 18 سال، امروزه استفاده بسیار گسترده ای از موبایل و تبلت دارند؛ همراه اول به همین منظور س
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .