مالکیت سیم کارت

مالکیت سیم کارت

کودکان و نوجوانان زیر 18 سال، امروزه استفاده بسیار گسترده ای از موبایل و تبلت دارند؛ همراه اول به همین منظور سیم کارت هایی را تحت عنوان، سیم کارت دانشجویی و سیم کارت دانش آموزی ارائه داده است.

مالکیت سیم کارت زیر 18 سال به چه صورت است؟
با توجه به استفاده گسترده کودکان و نوجوانان از موبایل و تبلت، مسئله مالکیت سیم کارت زیر 18 سال به دغدغه بسیاری از والدین تبدیل شده است. اپراتور همراه اول یکی از محبوب ترین اپراتورهای ایران است که عملکرد مناسبی در ارائه سیم کارت های دانشجویی و دانش آموزی از خود نشان داده است. برای نمونه سیم کارت انارستان همراه اول نوعی سیم کارت رایگان برای افراد زیر 18 سال می باشد. این سیم کارت به منظور برطرف کردن خواسته های دانش آموزان طراحی شده است. با خرید سیم کارت انارستان می توانید از بسته های متنوع اینترنتی با سرعت بالا استفاده کنید. 
سیم کارت درسا از دیگر سیم کارت های مناسب همراه اول برای افراد زیر 18 سال می باشد. امکان ارسال پیام و ایجاد تماس صوتی با استفاده از این سیم کارت وجود ندارد. همچنین استفاده از اینترنت نیز با محدودیت هایی همراه است. در نهایت والدین می توانند میزان استفاده فرزندان خود از اینترنت و فضای مجازی را کنترل کنند. یکی دیگر از سیم کارت های ارائه شده همراه اول برای دانش آموزان، سیم کارت شاد می باشد. این سیم کارت قابلیت ارسال پیام و برقراری تماس را دارد اما والدین امکان بررسی و کنترل استفاده فرزندان از محیط مجازی و اینترنت را دارند. این سیم کارت برای افراد 6 تا 18 سال طراحی شده است. این سیم کارت ها مشکل ممنوعیت فروش سیم کارت های عادی به افراد زیر 18 سال را حل کرده اند.

انواع مختلف سیم کارت برای کودکان زیر 18 سال

مالکیت سیم کارت همراه اول

سیم کارت هایی که مخصوص کودک و نوجوان هستند نیازی به انتقال مالکیت ندارند. در نتیجه لازم نیست نگران مسئله مالکیت سیم کارت زیر 18 سال، با وجود خرید این نوع از سیم کارت های همراه اول باشید. اگر سیم کارت با نام والدین خریداری شود؛ زمانی که فرزند به سن قانونی برسد می تواند با به همراه داشتن مدارک لازم جهت تغییر مالکیت اقدام کند.

انتقال مالکیت سیم کارت به صورت آنلاین

امکان انتقال مالکیت سیم کارت زیر 18 سال به صورت آنلاین و غیر حضوری وجود ندارد. در نهایت شخص باید به همراه مالک سیم کارت به یکی از نمایندگی ها و دفاتر اپراتور مراجعه کرده و پس از ارائه مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه، دریافت کد انتقال سیم کارت و در آخر تنظیم سند، مالکیت سیم کارت را تغییر دهد. سایتی برای تغییر مالکیت به صورت آنلاین وجود ندارد و شما باید به صورت حضوری اقدام کنید.

تغییر مالکیت سیم کارت همراه اول متوفی و سوزاندن سیم کارت متوفی

تغییر مالکیت سیم کارت متوفی با سیم کارت های دیگر کمی متفاوت است. متقاضی باید با در دست داشتن گواهی انحصار وراثت و وکالت کتبی از دیگر وراث به همراه مدارک شناسایی خود، به یکی از نمایندگی های اپراتور همراه اول مراجعه کند. پس از طی شدن مراحل قانونی به راحتی می توان نسبت به فعال شدن سیم کارت اقدام کرد. در صورتی که قصد سوزاندن سیم کارت متوفی را دارید، باز هم به گواهی انحصار وراثت و وکالت کتبی سایر وراث نیاز خواهید داشت.

سیم کارت برای کودکان

کد دستوری مالکیت سیم کارت همراه اول

کد دستوری مالکیت سیم کارت همراه اول #۴۱۱*۱۰* می باشد. پس از شماره گیری کردن این کد دستوری پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی نام مالک سیم کارت می باشد. جهت استعلام گرفتن مالکیت می توانید از اپلیکیشن همراه من نیز استفاده کنید. در صورتی که می خواهید از وضعیت تعداد سیم کارت هایی که به نام شماست آگاه شوید؛ کد ملی خود را به شماره 3000504901 یا 3000150 ارسال کنید. البته راه های بسیار دیگری نیز برای استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول نیز میباشد؛ شما میتوانید با توجه به شرایط خود یکی از این راه ها را انتخاب کنید.

خرید سیم کارت کد 1

همراه اول یکی از محبوب ترین برند های سیم کارت در ایران است و از اعتبار بالایی نسبت به اپراتورهای دیگر برخوردار می باشد. به همین جهت خرید سیم کارت کد 1 یا دیگر سیم کارت های همراه اول بسیار پرطرفدار است. قیمت سیم کارت کد 1 با توجه به عوامل مختلفی اعم از رند بودن آن، متفاوت است. خرید این نوع سیم کارت برای شما سود و اعتبار زیادی به همراه خواهد شد. زیرا هر وقت که تمایل داشته باشید می توانید آن را با قیمت خوب بفروشید. در صورتی که بودجه کافی برای خرید سیم کارت کد 1 ندارید به خرید سیم کارت کد ۰ همراه اول فکر کنید؛ خرید این سیم کارت به صرفه تر است. خرید این نوع سیم کارت به بهبودی موبایل شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 2
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
آرتین
من 16 سالمه و می خواستم سیم کارت بگیرم، یعنی هیچ راهی نداره که بدون حضور خانواده بتونم سیم کارت بگیرم؟!
مانی
آیا سیم کارت هم جزو ارث محسوب می شود؟
مطالب مرتبط
گرانترین سیم کارت های همراه اول
1402/06/05
گرانترین سیم کارت های همراه اول
رندترین سیم کارت ها می توانند گرانترین سیم کارت ها نیز باشند. شاید باور این موضوع بسیار سخت باشد که گرانترین س
نکات مهم در خرید سیم کارت 0912
1402/05/02
نکات مهم در خرید سیم کارت 0912
در خرید سیم کارت همراه اول نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمایید اگر به دنبال خرید سیم کارت بدون دردسر
مالکیت سیم کارت
1401/12/03
مالکیت سیم کارت
کودکان و نوجوانان زیر 18 سال، امروزه استفاده بسیار گسترده ای از موبایل و تبلت دارند؛ همراه اول به همین منظور س
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .