تکنولوژی روز دنیا

تکنولوژی روز دنیا

تکنولوژی روز دنیا در بسیاری از حوزه‌ها باعث تغییر و دگرگونی شده‌ است که از مهم‌ترین آن‌ها می توان به حوزه گوشی اشاره کرد. به عنوان مثال در حوزه خرید و فروش گوشی یا سیم کارت، ورود تکنولوژی منجر به برخی پیشرفت‌ها و نوآوری‌های جدیدی در این حوزه شد...

تکنولوژی روز دنیا

تکنولوژی روز دنیا در بسیاری از حوزه‌ها باعث تغییر و دگرگونی شده‌ است که از مهم‌ترین آن‌ها می توان به حوزه گوشی اشاره کرد. به عنوان مثال در حوزه خرید و فروش گوشی یا سیم کارت، ورود تکنولوژی منجر به برخی پیشرفت‌ها و نوآوری‌های جدیدی در این حوزه شد. این پیشرفت‌ها تا جایی بود که سال 2018 را سال جذابی برای گوشی‌های هوشمند دانستند.

تکنولوژی گوشی‌ های هوشمند

این روزها به خوبی می‌‌توان شاهد بود که تکنولوژی روز دنیا، صنعت موبایل جهان را به کل دگرگون کرده است. تکنولوژی‌ این گوشی‌ها، نوعی از فناوری به حساب می‌آید که بیشتر در ارتباطات سلولی و دیگر جنبه‌های مرتبط با آن استفاده می‌شود. به بیانی دیگر می‌توان گفت که شکلی از یک پلتفرم است که در آن بسیاری از فرستند‌ه‌ها، توانایی ارسال هم‌زمان داده‌ها در یک کانال را دارند. این پلتفرم با نام «Code-Division Multiple Access» یا کد دستوری «CDMA» شناخته می‌شوند. با وجود این پلتفرم بسیاری از کاربران می‌توانند از فرکانس‌های تک استفاده کنند؛ چرا که احتمال دخالت فرکانس از دو یا چند منبع را محدود می کند.
مهم ترین تکنولوژی های روز دنیا 
با وارد شدن فاز جدیدی از گوشی‌های هوشمند در سال‌های جدید، ترندهای زیادی بر این حوزه تاثیر گذاشت و تغییرات اساسی در ظاهر و عملکرد آن‌ها به وجود آورد. در ادامه مهم‌ترین این تکنولوژی‌ها را به شما خواهیم گفت. 

"خرید سیم کارت همراه اول رند برای گوشی های با تکنولوژ روز"

لرزش‌گیر تصویر

مشکل همه ما هنگام کار با دوربین، لرزش همیشگی آن‌ها است. اکثر افراد برای فیلم‌برداری و عکس‌برداری از دوربین‌ گوشی استفاده می‌کنند، بنابراین نیاز است که این مشکل برطرف شود. با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، دیگر افراد می‌توانند گوشی‌های هوشمندی بخرند که از لرزش‌گیر بهره می‌برد. برای برطرف مشکل لرزش تصویر در گوشی‌ها از لرزش‌گیر اپیتیکال و لرزش‌گیر الکترونیکی استفاده می‌کنند. دانستن این موضوع خالی از لطف نیست که جدیدترین روش «micro PTZ» نام دارد که وظیفه ثابت نگه داشتن لنز و المان حساس به نور درون حس‌گرا را دارد.

تراشه های اپل M1

شرکت‌های بزرگ و فعال در حوزه تولید گوشی مانند اپل همیشه به فکر یکپارچه‌سازی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی بوده‌اند، اما تنها اپل موفق به سازگاری دستگاه‌ها با کمک تراشه M1 شد. 

تکنولوژی NFC

این روزها تعدا گوشی‌هایی که از تراشه NFC پشتیبانی می کنند، رو به افزایش است. این تراشه به رد‌و‌بدل کردن اطلاعات به صورت کدشده کمک می کند. شما اگر علاقه‌مند به استفاده از این تراشه هستید اما گوشی شما آن را ندارد، می‌توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید، سپس آن را بر روی باتری گوشی خود بچسبانید تا بتوانید از قابلیت‌های آن استفاده کنید.
نکته قابل تامل دیگر آن‌که برای استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، گوشی هوشمند شما باید بتواند با دستگاه‌های دارای NFC ارتباط برقرار کند، در اصطلاح باید از چیپ NFC برخوردار باشد. این تکنولوژی بر اساس شناسایی فرکانس رادیویی ساخته شده تا امکان ارسال امواج رادیویی را فراهم کند.

شارژسیمی/بی‌سیمی سریع‌تر

با توجه به راکد ماندن باتری‌های لیتیومی، استفاده از گرافن که ناجی فناوری باتری به حساب می‌آید، دیگر جایز نیست. تولید کنندگان برای آن‌که از تکنولوژی روز دنیا عقب نمانند، شارژهای سریع به توان 120 وات و شارژ بی‌سیم به توان 50 وات را راهی بازار کردند.

فناوری دوربین زیر نمایش‌گر

کاربران همیشه خواستار آن بوده‌اند که علاوه بر داشتن یک گوشی با نمایش‌گر تمام صفحه، گوشی از سلفی قوی هم برخوردار باشد که این اصلا امکان ‌پذیر نیست. به همین خاطر تولیدکنندگان روی به ایجاد حفره درون نمایش‌گر، بریدگی در بالای صفحه، ساختار اسلایدی و دوربین‌های پاپ‌آپ آوردند. با این حال هیچ‌کدام جواب‌گو نبود و تنها راه حل ممکن برای این کار، استفاده از دوربین زیر نمایش‌گر بود تا قابلیت‌های لازم را برای کاربران فراهم کند.
از دیگر تکنولوژی‌های مهم حوزه گوشی‌های هوشمند، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • تراشه ARM
  • اسکنر اثر انگشت
  • فناوری درک سه بعدی
  • شیشه کورنینگ گوریلا گلس
    و.....

سخن پایانی

شما با بهره بردن صحیح از تکنولوژی روز دنیا در حوزه گوشی به خوبی می‌توانید کسب و کار خود را رونق بخشیده و در جهت برندینگ خود گام بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 0
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
مطالب مرتبط
راهنمای خرید آنلاین سیم کارت
1402/05/09
راهنمای خرید آنلاین سیم کارت
خرید سیم کارت زمانی یک فرآیند بسیار خسته کننده بوده و زمان زیادی می برد؛ حتی گاهی اوقات بسیار خسته کننده بود.
eSiM یا سیم کارت الکترونیکی چیست و چگونه کار می‌کند؟
1402/04/11
eSiM یا سیم کارت الکترونیکی چیست و چگونه کار می‌کند؟
سیم کارت الکترونیکی (eSIM) یا سیم کارت مجازی، یک تکنولوژی نوین است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون ن
تحول اینترنت در ایران
1401/05/03
تحول اینترنت در ایران
در آغاز و شروع شبکه اینترنت در ایران می توان گفت، مرکز تحقیق فیزیک نظری در سال ۱۳۶۸ برای نخستین بار توانست به
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .