تماس های مخفی با اپراتور همراه اول

تماس های مخفی با اپراتور همراه اول

شاید در تماس با افرادی خاص این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه شماره موبایل خود را در تماس با دیگران مخفی کنیم؟

تماس‌های مخفی با اپراتور همراه اول 

شاید در تماس با افرادی خاص این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه شماره موبایل خود را در تماس با دیگران مخفی کنیم؟ برای مخفی کردن شماره تماس و برقراری تماس با افراد دیگر به صورت ناشناس، می‌توانید به راحتی اقدام کرده و در زمان کوتاه با نصب برنامه و شماره گیری کد دستوری و یا تنظیمات روی گوشی، شماره خود را با افرادی که قصد دارید شماره تماس خود را از آن هامخفی کنید، انجام دهید.

موبایل بهبودی با توجه به نیاز افراد در زمینه آموزش موبایل می‌تواند بهترین راهنمایی‌ها را بدهد. در روش‌های زیر می‌توان با افراد به صورت ناشناس تماس گرفت.

روش اول در مخفی کردن شماره تماس

HIDE PHONE NUMBER نرم افزار مخفی سازی شماره تماس گیرنده می‌باشد. برای استفاده از اپلیکیشن HIDE PHONE NUMBER، ابتدا اپلیکیشن HIDE PHONE NUMBER را نصب کرده سپس وارد این برنامه شوید و برای مخاطبانی که قصد مخفی کردن شماره تماس تان از آن‌ها دارید، گزینه ی HIDE MY NUMBER را بزنید تا بتوانید تماس مخفی با همراه اول را در تماس‌های بعدی تجربه کنید. این روش را در سیم کارت‌های همراه اول می‌توانید مورد استفاده قرار دهید.

روش دوم شماره گیری کد ۶۷*

کد اخفای شماره ۶۷* روشی سریع و بسیار راحت برای تماس با مخاطبان با شماره ناشناس می‌باشد. شماره گیری کد دستوری ۶۷ * را باید قبل از شماره مورد نظر تان گرفته شود، که به طور مثال شماره خود را به صورت زیر وارد کنید:

  • 6709121234567*

بعد از شماره گیری با کد ۶۷*، شماره تماس شماره شما در گوشی شخص مورد نظر با عنوان NO CALLER ID و یا شماره ناشناس نمایش داده می‌شود و از این طریق مخاطبی که با آن تماس گرفته اید نمی تواند شماره تماس گیرنده را تشخیص دهد. شما می‌توانید با استفاده از کد‌های دستوری به راحتی قبض سیم کارت همراه اول خود را پرداخت کنید.

همچنین لازم به بیان است که عده‌ای از افراد کد *67*شماره# را به عنوان کد تماس مخفی اپراتور معرفی می‌کنند که اشتباه است.

یکی از بخش های مهم در سیم کارت های همراه اول که باید به آن دقت کرداین است که از سیم کارت قیمت مناسبی داشته باشد.

در روش اول فقط کافی بود یک بار شماره را از قسمت مخاطب‌های خود انتخاب کنید، اما در روش کد دستوری باید هر بار که قصد تماس با فرد مورد نظر را دارید کد ستاره ۶۷ را بگیرید.

روش سوم تنظیمات روی گوشی

از طریق تنظیمات CALLER ID می‌توان شماره خود را از مخاطب‌های مورد نظر مخفی کرد که در گوشی‌های اندروید و آیفون این قابلیت وجود دارد. در این روش بعد از تغییر دادن تنظیمات برای برگرداندن به حالت قبل باید کد ۸۲* را شماره گیری کرد، تا شماره فرد برای مخاطب‌هایی که با آن‌ها تماس گرفته اید نشان داده شود.

تنظیمات مخفی کردن شماره تماس در گوشی‌های آیفون به صورت زیر می‌باشد:

ابتدا در قسمت تنظیمات وارد شوید و گزینه تلفن یا PHONE را انتخاب کنید و سپس در قسمت SHOW MY CALLER ID یا نمایش اطلاعات تماس من را زده و گزینه را غیرفعال کنید، تا شماره شما به صورت ناشناس گرفته شود.

تنظیمات مخفی کردن شماره تماس در گوشی‌های اندرویدی:

ابتدا به قسمت تلفن PHONE رفته (در قسمتی که با مخاطب‌های خود تماس می‌گیرد) و گزینه تنظیمات و یا SETTING را انتخاب کنید و از قسمت تنظیمات گزینه تماس‌ها یا CALLS رفته سپس گزینه CALLER ID را زده و آن را خاموش کنید.

برای خرید سیم کارت های همراه اول شما می توانید از مجموعه بهبودی موبایل کمک بگیرید.

مخفی کردن شماره تماس در اپراتور همراه اول

با توجه به اینکه شرکت و اپراتور همراه اول، کد‌های دستوری مربوط به شماره ناشناس را در سال ‌های گذشته غیر فعال نموده است، از این طریق نمی توان با افراد تماس به صورت ناشناس گرفت، اما با خریدن شماره مجازی می‌توان بدون ردیابی، تماس گرفت.

با خرید کردن شماره مجازی با هزینه‌های پایین می‌توان در برنامه‌های مختلف با افرادی که قصد تماس با آن‌ها به صورت ناشناس را دارید، تماس بگیرید. موبایل بهبودی با توجه به داشتن تخصص در زمینه انواع خدمات تلفن و سیم کارت ( در تمامی اپراتور ها) و خرید و فروش سیم کارت‌های همراه اول می‌تواند شما را در خرید شماره مجازی و یا تماس به صورت ناشناس راهنمایی کند.

کد 67* چه کاربردی دارد؟
برای برقراری تماس با شماره مخفی می‌توانید از این کد استفاده کنید. به این شکل که ابتدا کد 67* را شماره گیری و سپس شماره خود را وارد می‌کنید.
آیا برای مخفی سازی شماره تماس گیرنده نرم افزاری وجود دارد؟
بله، HIDE PHONE NUMBER نرم افزار مخفی سازی شماره تماس گیرنده می‌باشد.
دیدگاهتان را بنویسید نظر 2
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
زکریا
یه بار با روشی که گفتید دوستمو برای تولدش سوپرایز کردیم، خیلی حال داد.
آتوسا
کاربرد کد 67* چیست؟
مطالب مرتبط
اولین سیم کارت بازیافتی جهان توسط شرکت honest تولید شد
1402/05/16
اولین سیم کارت بازیافتی جهان توسط شرکت honest تولید شد
هانست موبایل (Honest Mobile) یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات سیم کارت، برای اولین بار در دنیا سیم کارت قا
آشنایی با آنچه در سیم کارت ذخیره می‌شود
1402/05/10
آشنایی با آنچه در سیم کارت ذخیره می‌شود
آیا نمی دانید چه چیزی در سیم کارت ذخیره می شود ؟ این سوال به هیچ وجه برای ما تعجب آور نیست. از این گذشته، اکثر
سیم کارت بین المللی چیست؟
1402/04/17
سیم کارت بین المللی چیست؟
سیم کارت بین المللی، یک نوع سیم کارت است که می‌تواند در کشورهای مختلف جهان استفاده شود. این سیم کارت به کاربر
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .