دلایل کندی اینترنت و سرعت آن

دلایل کندی اینترنت و سرعت آن

امروزه بیشتر افراد از شاغل و یا دانش آموزان از اینترنت استفاده بسیار زیادی می کنند که سرعت آن برای همه افراد دارای اهمیت زیادی می باشد. هر چه سرعت بالاتر باشد

امروزه بیشتر افراد از شاغل و یا دانش آموزان از اینترنت استفاده بسیار زیادی می کنند که سرعت آن برای همه افراد دارای اهمیت زیادی می باشد. هر چه سرعت بالاتر باشد عملکرد افراد بهتر خواهد بود. امروزه افراد برای هر کاری از اینترنت استفاده می کنند و نبود آن باعث بهم خوردن برنامه ریزی خیلی ها خواهد شد.

به طور مثال برای مشاهده فیلم از اینترنت استفاده می شود مانند فیلیمو و آپارات، بازی های اینترنتی نیز یرای بعضی از افراد منبع درآمد می باشد. شبکه های مجازی نیز توانسته است بستری مهم برای برگزاری کلاس های آموزشی و یا کسب درآمد باشد.

به طور کلی استفاده از اینترنت بسیار زیاد شده است، حال کوچک ترین کاهش اینترنت می تواند عملکرد افراد را تحت تاثیر قرار دهد. موبایل بهبودی در زمینه چک کردن راه های مختلف برای افزایش اینترنت افراد کمک می‌کند تا بتوانند سرعت انجام کارهای اینترنتی را افزایش دهند.

شما می توانید سیم کارت های همراه اول را از مجموعه های معتبر در این زمنیه خریداری کنید.

کندی اینترنت و دلیل آن

اینترنت از روش انتقال داده و با پروتکل هایی با نام آی پی استفاده می کند، این پروتکل ها وظیفه کنترل شبکه ها را دارد، گاها امکان دارد کندی اینترنت از طریق محدود کردن آی پی ها انجام گیرد. با برخی از موارد می توانید به راحتی شاهد افزایش سرعت اینترنت باشید.

از دلایل کند شدن اینترنت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محدود کردن isp ها: ارائه دهندگان اینترنت برای کاربر هایی که از حجم بالای داده استفاده می کنند، گاهی اوقات این محدودیت ها را روی سرعت نت اعمال می کنند.

زیاد شدن کاربران در یک منبع اینترنت: امروزه یک دستگاه مودم که متصل به اینترنت است در خانه ها وجود دارد و افرادی برای اتصال به گوشی های مختلف از آن استفاده می کنند. که استفاده همزمان امکان دارد باعث کندی اینترنت شود. زیرا دستگاه های تلفن همراه و یا کامپیوتر ها امکان دارد به صورت همزمان از داده های اینترنتی استفاده می کنند که باعث ایجاد تاخیر در ارسال و دریافت داده ها می شود که این مشکل در تنظیمات روتر و در قسمت کیفیت سرویس و یا quality of services قابل تنظیم است که هر دستگاه چه میزان از اینترنت استفاده کند. در برخی از موارد سیم کارت های  همراه اول سرعت اینترنتی بالاتری دارند.

کابل کشی ها: کابل های قدیمی به نسبت کابل های فیبر های نوری دارای سرعت کمتری از می باشد، که این مورد نیز در پردازش داده های شبکه و کاهش عملکرد آن تاثیر گذار است.

یکی از بخش هایی که برای خرید سیم کارت های همراه اول باید به آن توجه کرد این بخش می باشد.

افزایش سرعت اینترنت با چند راه ساده 

دغدغه امروزه خیلی از افراد به دلیل همه گیر شدن استفاده از اینترنت، افزایش سرعت اینترنت می باشد. از کار هایی مانند پرداخت قبض تا دانلود فیلم و کسب درآمد تا خرید اینترنتی و سفارش غذا با اینترنت امکان پذیر است و توانسته است به انجام کار ها سرعت ببخشد. در ادامه به چند روش افزایش سریع نت گوشی های همراه می پردازیم.

کلیر کش مرورگر 

حافظه پنهان یا همان کش گوشی یاعث کند شدن عملکرد سرعت اینترنت و گوشی می شود. برای این که بتوانید حافظه پنهان گوشی خود را پاک کنید به تنظیمات رفته و اپ های مورد نظر که از نت استفاده می کنند را انتخاب کرده و در قسمت حافظه، کش را (clear cash) پاک کنید.

فعال کردن گزینه بیشترین بار گزاری در داده 

max data loading در قسمت تنظیمات شبکه تلفن می باشد، گزینه GPRS transfe را انتخاب کرده و بار گزاری داده در گوشی شما به حداکثر خواهد رسید.

فعال کردن data saver

این گزینه که در قسمت ارتباطات connection و سپس گزینه data usage وجود دارد باعث ذخیره شدن داده های تلفن و یا همان اینترنت شما خواهد شد.

سخن آخر 

آپدیت کردن گوشی و استفاده از اخرین آپدیتی که سازنده گوشی برای هر گوشی ارسال می کند، می تواند باعث بالاتر رفتن عملکرد گوشی و سرعت اینترنت شود. از طرف دیگر اگر سرعت اینترنت در مرورگر شما ضعیف است می توانید از مرورگر هایی مانند operamini  استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید نظر 2
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}
محیا
من data saver فعال کردم در سرعت نت تاثیر خوبی داشت.
ماهان
من فکر می کنم یکی از دلایل کندی ایران به دلیل سرعت پایین نت تو ایرانه و این موارد نمی توانند تاثیر زیادی در سرعت نت بگذارند.
مطالب مرتبط
نشانه های هک شدن گوشی همراه
1402/06/22
نشانه های هک شدن گوشی همراه
شاید تا به حال این احساس برایتان به وجود آمده که شاید گوشی من مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و یا با کلیک ب
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
1402/05/14
9 راه برای کاهش مصرف اینترنت موبایل در اندروید و آیفون
آیا به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف داده تلفن خود (اینترنت همراه) هستید؟ به شما پیش نهاد می‌کنیم از 9 روش ساد
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
1402/04/27
نحوه انتقال شارژ از همراه اول، ایرانسل و رایتل
آیا تا به حال شرایطی برایتان پیش آمده است که به انتقال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگری فکر کنید؟ بسیاری
شرایط اقساط مناسب خود را انتخاب کنید.
0912 106 85 85
اقساط 4 ماهه
4 ماهه
5 ماهه
6 ماهه
7 ماهه
8 ماهه
9 ماهه
10 ماهه
30%
40%
50%
60%
مبلغ سیم کارت:
192.333.000 تومان
پیش پرداخت:
192.000 تومان
مانده:
2.333.000 تومان
درصد سود:
3.5%
سود ماهانه:
مجموع سود:
2.333.000 تومان
تعداد اقساد:
192.333.000 تومان
بهای تمام شده:
192.000 تومان
پرداخت ماهانه:
2.333.000 تومان

شرایط خرید اقساطی سیم کارت

جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .
جهت خرید اقساطی سیم کارت ( اجاره به شرط تملیک ) نیازی به چک، سفته و ضامن نمی باشد و همراه با قرارداد مکتوب ، سیم کارت تحویل خریدار می گردد .